ToshibaメーカーSTRATA CIX-CTX-QRG-VB VERSION B1の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
STRA T A CIX/CTX Helping Y ou Communicate Better Business T elephones DK T / IPT T elephone Quick Reference Guide.
2 Strata CIX/CTX DKT/IPT T elep hone Quick Reference Guide 11/05 Introduction This quick reference guide applies to T oshiba DKT3200-series digital telephones and Internet Protocol (IP T1020-SD, IP T2000-series and SoftIP T) telephones connected to a Strata CIX/CTX system.
Strata CIX/CTX DKT/IPT T elepho ne Quick Ref erence Guide 11/05 3 Which Codes Do I Use? Default feature code s are listed in this guide . Ch eck with your System Administrat or t o se e if these c odes ha ve been changed. I f so, write the new codes in the blank lines and cross out the default codes.
4 Strata CIX/CTX DKT/IPT T elep hone Quick Reference Guide 11/05 Handsfree Answerback ! T o receive a hand s fr ee internal call ove r the speakerp hone 1. Y ou hear a single long tone, then the caller’ s voice. Do not lift the handset; speak toward th e telephone in a normal voice.
Strata CIX/CTX DKT/IPT T elepho ne Quick Ref erence Guide 11/05 5 Conference Calls 1. While on a call, pres s Cnf/T r n . 2. Call another stati on or outside line. 3. When the called part y answers, press Cnf/T r n . If it’s busy or there’s no answer, press Cnf/T r n again to return to the original connection.
6 Strata CIX/CTX DKT/IPT T elep hone Quick Reference Guide 11/05 Hold 1. T o place a call on Hold, press the Hold button. 2. To return to the held call, press the held line’s button. If you do not return to the held call, it rings back to your phone.
Strata CIX/CTX DKT/IPT T elepho ne Quick Ref erence Guide 11/05 7 Call Park Orbit s ! To p a r k a c a l l 1. While on a call, pres s Par k in O rb i t ...or Cnf/T r n + #33 or ________ . 2. Specify the Park Orbit using one o f the following: • Press * and the system automa ti cally selects a General Park Orbit between 7000 ~ 7019 .
8 Strata CIX/CTX DKT/IPT T elep hone Quick Reference Guide 11/05 Redial Use this b utton to redial the la st number dialed from y our phone. ! T o redial the last number , press R edial or * 0 .
Strata CIX/CTX DKT/IPT T elepho ne Quick Ref erence Guide 11/05 9 V oice Mail Call Monitor System A vailability: Only with S trata CTX 28 ! T o enable and disa ble V oice Mai l Call Monitor 1. Press Call Monitor button. 2. Enter your voice mail password, then press # .
10 Strata CIX/CTX DKT/IPT T elep hone Quick Reference Guide 11/05 IPT2008-SDL / DKT3014/3214-SDL LCD F eatures ! T o use Direct S tation Selection 1. Press th e DIRE CT SS Soft Key to view the first screen. 2. Press the soft keys MORE or PREVIOUS to view the other pages.
Flexible Button Codes Accoun t Code 660 A uto Busy Redial 150 A uto Callbac k 160 Call Forward - Any Calls (Internal and External) All Call 340 Busy 350 No Answer 360 Busy No Answer 370 Call P ark Orb.
T oshiba America Information S ystems , Inc., T elecommunication Syst ems Division 9740 Irvine Blvd., Irvine, CA 92618-1697 (949) 583-3700 www .telecom.toshiba.c om © 2007 T oshiba America Information Systems , Inc. All product, service and company names are trademarks, registered trademarks or service marks of their respective owners.
デバイスToshiba STRATA CIX-CTX-QRG-VB VERSION B1の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Toshiba STRATA CIX-CTX-QRG-VB VERSION B1をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはToshiba STRATA CIX-CTX-QRG-VB VERSION B1の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Toshiba STRATA CIX-CTX-QRG-VB VERSION B1の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Toshiba STRATA CIX-CTX-QRG-VB VERSION B1で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Toshiba STRATA CIX-CTX-QRG-VB VERSION B1を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はToshiba STRATA CIX-CTX-QRG-VB VERSION B1の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Toshiba STRATA CIX-CTX-QRG-VB VERSION B1に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちToshiba STRATA CIX-CTX-QRG-VB VERSION B1デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。