Ciscoメーカー7912の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 5
Cisco 7912 IP Phone - User Documentation Dialing Instructions Placing A Call Answering A Call Ending A Call Placing A Call On Hold Last Number Redial Voice Mail Call Forwarding (to an extensio n) Call.
Page 2 of 5 Dialing Instructions Placing A Call • Lift handset OR • Press NewCall soft key • Dial number using keyp ad (9 must be dialed prior to placing an ex ternal call. Internal extensions can be dialed directly) When placing a call your telephone will b e in "listen" mode until the receiver is lifted.
Page 3 of 5 Call Forwarding (to voice mail) • With the handset down press CFwdAll soft key and wait for two beeps • Press the Message soft ke y While call forwarding is in effect you can call out from your telephone but can not receive incoming call s.
Page 4 of 5 Activating Monitor • While on a call, press the Monitor soft key While monitoring a call you will be able to hear the other party but they will not be able to hear you. To resume the call, press the MonOff soft key. If you hung up the handset after pressing the “Monitor” soft key, simply lift the handset to resume the call.
Page 5 of 5 Settings : Customizing Y our Telepho ne Display Contrast • Press the Menu button • Select Settings • Select Contrast • Press the Up and Down soft keys to adjust contrast • Press .
デバイスCisco 7912の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Cisco 7912をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはCisco 7912の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Cisco 7912の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Cisco 7912で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Cisco 7912を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はCisco 7912の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Cisco 7912に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちCisco 7912デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。