Cisco SystemsメーカーCP3905BEの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 14
Cisco Unified IP Phone 3905 User Guide for Cisco Unified Communications Manager Express V ersion 8.8 (SIP) First Published: July 22, 201 1 Last Modified: July 22, 201 1 Americas Headquarters Cisco Systems, Inc. 170 W est T asman Drive San Jose, CA 95134-1706 USA http://www .
Cisco and the Cisco Logo are trademarks of Cisco Systems, Inc. and/or its affiliates in the U.S. and other countries. A listing of Cisco's trademarks can be found at http:// www .cisco.com/go/trademarks . Third party trademarks mentioned are the property of their respective owners.
CONTENTS Overview 1 Physical Description of Cisco Unified IP Phone 3905 1 Phone Connections 3 Adjusting the Handset Rest 3 Operating Y our Phone 5 Adjust the V olume 5 Answer a Call 6 Auto Answer 6 Au.
Cisco Unified IP Phone 3905 User Guide for Cisco Unified Communications Manager Express V ersion 8.8 (SIP) iv OL-24411-01 Contents.
CHAPTER 1 Overview This guide provides phone layout and feature descriptions for the Cisco Unified IP Phone 3905. • Physical Description of Cisco Unified IP Phone 3905, page 1 Physical Description of Cisco Unified IP Phone 3905 The Cisco Unified IP Phone 3905 is a single-line phone.
Description Item Functions as traditional phone handset. Handset 1 Indicates new voice message (steady red) or an incoming call (blinking). Message waiting indicator 2 Displays phone menus and call activity including caller ID (phone number), call duration, and call state.
Phone Connections For your phone to work, it must be connected to the corporate IP telephony network. Y our system administrator can help you connect your phone.
Procedure Step 1 Set the handset aside and pull the square plastic tab from the handset rest. Step 2 Rotate the tab halfway (180 degrees). Step 3 Hold the tab between two fingers, with the small notches (in the corners) facing you. Step 4 Make sure the tab lines up evenly with the slot in the cradle.
CHAPTER 2 Operating Y our Phone This section describes how to operate your Cisco IP Phone and includes information on phone features. Because there are dif ferences in phone and site configurations, not all features described here might apply to your phone.
Answer a Call • Lift the handset. • If you are using the speakerphone, press the Speaker button. Auto Answer Auto Answer prompts your phone to automatically answer incoming calls after one ring. Y our system administrator sets up Auto Answer to work with your speakerphone.
Call Pickup Call Pickup allows you to answer a call that is ringing on a co-worker’ s phone by redirecting the call to your phone. Y ou might use Call Pickup if you share call-handling tasks with co-workers.
Hold/Resume a Call Procedure Step 1 T o put a call on hold, press the Hold button . The line button flashes green. Step 2 T o resume the call, press the flashing green line button.
• Press the Line button for your extension, and then dial the number . • Press the Speaker button, and then dial the number . • If you have established speed-dial numbers, press the Feature button enabled for speed-dial. Redial a Number T o redial the most recently dialed number: • Press the Redial button .
Procedure Step 1 Press T ransfer button to put the first call on hold and initiate a new call. Step 2 Press the T ransfer button the second time to finish the transfer . V oice Messages V oice messages are stored on your voicemail system. Y our company determines the voicemail system your phone uses.
デバイスCisco Systems CP3905BEの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Cisco Systems CP3905BEをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはCisco Systems CP3905BEの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Cisco Systems CP3905BEの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Cisco Systems CP3905BEで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Cisco Systems CP3905BEを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はCisco Systems CP3905BEの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Cisco Systems CP3905BEに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちCisco Systems CP3905BEデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。