Cisco Systemsメーカーnot availableの使用説明書/サービス説明書
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RSA Keon Ready Implement ation Guide For PKI 3 rd Party Applications Last Modified May 3, 2004 1. Partner Information Partner Name Cisco Systems, Inc. Web Site www.cisco.com Product Name Cisco Certificate Au thority Proxy Function (CAPF) Version & Platform CAPF Version 1.
2. Contact Information Sales contact Support Contact Email tac@cisco.com Phone 1-800-553-NETS 1-800-553-2447 Web www.cisco.com www.cisco.com/en/US/support/index.
4. Product Configuration Using CAPF to Generate Phone Certificates Perform the following procedure to use the Certificate Authority Proxy Function, and install a certificate on a 7940 or 7960 IP Phone. Procedure Step 1 Perform one of the following tasks: • Choose Start > Programs > CAPF .
Step 12 At the CAPF prompt, perform the following ta sk, depending on what you want to accomplish: • If you plan to use the authentication string t hat the get phone-info command creates, go to Step 14 .
5. Product Operation Install the locally significant certificate on the phone . Step 1 Obtain the CAPF authentication string that wa s set when the CAPF utility was configured. Step 2 On the Cisco IP Phone 7960 and 7940, press the Settings button to access the Settings menu.
6. Certification Checklist for 3 rd Party Applications Date Tested: January 15, 2004 Product Tested Version RSA Keon Certificate Authority 6.5.1 CAPF 1.
7. Known Issues 1. No known issues. Page: 7.
デバイスCisco Systems not availableの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Cisco Systems not availableをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはCisco Systems not availableの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Cisco Systems not availableの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Cisco Systems not availableで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Cisco Systems not availableを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はCisco Systems not availableの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Cisco Systems not availableに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちCisco Systems not availableデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。