Cisco SystemsメーカーOL-6539-01の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 11
xii T roubleshooting Guide for Cisco CallM anager Release 4.1(2) OL-6539-01 Preface This preface describes the pur pose, audience, or ganization, and con ventions o f this guide, and pro vides informat ion on ho w to obtain related documentation.
xiii T roubleshooting Guide for Cisco CallM anager Release 4.1(2) OL-6539-01 Preface Audience Audience The T r oubleshooting Guide for Cisco CallManag er Release 4.1(2) provides guidance for netw ork administrator s responsible for managi ng the Cisco CallM anager syste m, for enterprise managers, and for employees.
Preface Organization xiv Troubleshooting Guid e for Cis co CallMana ger Release 4.1(2) OL-6539-01 Chapter 5, “Directory Issues” Describes solutions for the most common issues related to a Cisco CallManager DC Directory (DCD), the Lightweight Directory Access Protocol (LD AP) directory , or the Microsoft Acti ve Directory (AD).
xv T roubleshooting Guide for Cisco CallM anager Release 4.1(2) OL-6539-01 Preface Related Documentation Related Documentation Refer to the follo wing documents for further information about related C.
Preface Conventions xvi Troubleshooting Guid e for Cis co CallMana ger Release 4.1(2) OL-6539-01 Conventions This document uses the f ollo wing con venti ons: Notes use the follo wing con ven tions: Note Means reader take note . Notes contain helpful suggestions or references to material not co ve red in the publication.
xvii T roubleshooting Guide for Cisco CallM anager Release 4.1(2) OL-6539-01 Preface Obtaining Documentation T imesavers use the follo wing con ventions: T imesaver Means the described action saves time . Y o u can sa ve ti me by performing th e action described in the paragrap h.
Preface Documentation Feedba ck xviii Troubleshooting Guid e for Cis co CallMana ger Release 4.1(2) OL-6539-01 Y ou can access the Cisco website at this URL: http://www .cisco.com Y ou can access international Cisco websites at this UR L: http://www .
xix T roubleshooting Guide for Cisco CallM anager Release 4.1(2) OL-6539-01 Preface Obtaining Techn ical Assistance Obtaining Technical Assistance For all customers, par tners, resellers, and distrib utors who hold v alid Cisco service contracts, Cisco T echnical Support prov ides 24-hour -a-day , award-winning technical assistance.
Preface Obtaining Additional Publ ications and Information xx Troubleshooting Guid e for Cis co CallMana ger Release 4.1(2) OL-6539-01 T o open a service request b y telephone, use one of the follo wi.
xxi T roubleshooting Guide for Cisco CallM anager Release 4.1(2) OL-6539-01 Preface Obtaining Additional Public ations and Information • The Cisco Pr od uct Cata log describes the networking p roducts of fered by Cisco Systems, as well as ordering an d customer support services.
Preface Obtaining Additional Publ ications and Information xxii Troubleshooting Guid e for Cis co CallMana ger Release 4.1(2) OL-6539-01.
デバイスCisco Systems OL-6539-01の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Cisco Systems OL-6539-01をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはCisco Systems OL-6539-01の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Cisco Systems OL-6539-01の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Cisco Systems OL-6539-01で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Cisco Systems OL-6539-01を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はCisco Systems OL-6539-01の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Cisco Systems OL-6539-01に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちCisco Systems OL-6539-01デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。