AiphoneメーカーGFO-1DLの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 5
Open Voice Tenant Stat ion for the GF System - INSTRUCTIONS - The GFO-1DL and GFO-1 DLF are open voice tenant stations for the GF syste m . The unit feature s do or an swering and door release with up to five entrance stations, Concierge call, and the connection of an optional panic call station (GFK- PS).
Pg. 2 PS-2410LC WIRING DIAGRAM: (Entrance panel(s) not shown) Common Bus Line R1 R2 + - GF-BC + - R1 R2 C CE K KE GFO-1DL R1 R2 C CE K KE GFO-1DL R1 R2 C CE K KE GFO-1DL *Optiona l Fe atures Red Blk W.
PROGRAMMING THE SYSTEM (I NDIVIDUAL BUTTON PAN EL): 1. Remove face plate of GF entrance panel. 2. Lift rubber cap located on the upper ri ght side of the GF-DA/B spea ke r module. 3. Using a long slender tool, moment arily press the programm ing button through the hole inside the GF-DA/B.
OPERATION: 1. Press the tenant's call bu tton on the entrance panel, and a ring tone will be heard at the tenant station. 1a. If a digital entrance panel is used, ente r the tenant's 3 or 4 digit code or scroll to their na me, then press the green -lit "bell" button on the entrance panel.
NOTE: This equipment has been tested a nd found to comply with the limits for a Class B digital device , pursuant to Part 15 of the FCC Rules. These lim its are designed to provide reasona ble protection against harmful interference in a residential instal lati on.
デバイスAiphone GFO-1DLの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Aiphone GFO-1DLをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはAiphone GFO-1DLの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Aiphone GFO-1DLの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Aiphone GFO-1DLで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Aiphone GFO-1DLを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はAiphone GFO-1DLの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Aiphone GFO-1DLに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちAiphone GFO-1DLデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。