Definitive TechnologyメーカーLoudspeakerの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 4
Unpacking Y our Mythos Nine Speakers Please Inspect For Shipping Damage Each loudspeaker leaves our plant in perfect condition. Any visible or concealed damage most likely occurred in handling after it left our plant and should be reported at once to your Definitive dealer or the delivery company that delivered your loudspeaker .
Definitive T echnology MYTHOS NINE OWNER’S MANUAL 2. Make sure the location you have selected for wall-mounting does not conceal behind-wall electrical wiring or plumbing. 3. The supplied cardboard mounting template is double-sided; one side is for horizontal orientation and the other is for vertical mounting.
7. Mark the location of pilot holes noted on the Mounting T emplate with a pencil; remove the template. 8. Pre-drill the pilot-hole locations for mounting screws (not included). Use screws rated to hold securely in the wall material (we recommend #10 screws).
Definitive T echnology Offices 11433 Cronridge Drive, Owings Mills, Mar yland 21117 Phone: (800) 228-7148 (US & Canada), 01 (410) 363-7148 (all other countries) T echnical Assistance It is our pleasure to offer assistance if you have any questions regarding your Mythos Nine or its set-up.
デバイスDefinitive Technology Loudspeakerの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Definitive Technology Loudspeakerをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはDefinitive Technology Loudspeakerの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Definitive Technology Loudspeakerの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Definitive Technology Loudspeakerで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Definitive Technology Loudspeakerを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はDefinitive Technology Loudspeakerの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Definitive Technology Loudspeakerに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちDefinitive Technology Loudspeakerデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。