DellメーカーA920の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 4
Dell All-In-One Inkjet Printer A920 Dell Photo All-In-One Inkjet Printer 922 Dell All-In-One Inkjet Printer A960 Dell All-In-One inkjet printers let you make the most of your good business sense and endless creativity .
Never Run Out of Ink Again! W e make managing your ink supply easy with intelligent software that alerts you when ink levels are low . It also sends you a message when it’ s time to reorder . It is fast and easy too, so you can make the most of your time and money .
Paint Shop TM Pro ® 8 This complete and easy-to-use photo and graphics editor is a member of the Paint Shop family of digital photography and imaging products. Paint Shop Pro gives you all the tools you need to get professional photo results quickly and easily .
Next-Business-Day Advanced Exchange Service 3 If you have an issue with your Dell printer that cannot be resolved over the phone, we will ship you a replacement unit the next business day . All you do is set up your new printer , ship back the defective unit (prepaid by Dell) and continue to enjoy the benefits of your Dell printer .
デバイスDell A920の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Dell A920をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはDell A920の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Dell A920の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Dell A920で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Dell A920を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はDell A920の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Dell A920に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちDell A920デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。