DynexメーカーDX-LCD32-09の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 10
FAQs Dynex 32” LCD HDTV 720p (DX-LCD32-09) September 30, 2008 I am programming my universal remote, w hat code is needed? o Please use the Dynex universal remote cod e we bsit e to determine the universal remote code you need: www.dynexproducts.com/univ ersalcontrolcode s.
I am having issues with the picture on my TV (e.g., st ripe on the screen, blue lines/dots , red line, etc.). o Make sure your cable s are connected corre ctly and securely to the jacks on the TV. o The cables you are using may be bad, try a new set. o If you are using an antenna, the signal stren gth of the cha nnel may be low.
How do I program my clock/time? o Press MENU. The on-screen menu opens. o Press < or > to select Time , then press v to access the Time menu. o Press ^ or v to select Time Zone , then press < or > to select a time zone. You ca n select Pacific , Alaska , Hawaii , Eastern , Central , or Mountain .
I am missing channels. o It is possible that the Favorite button was pre ssed accidentally. Press the Favorite button on the rem ote. o Make sure the channel i s not blocked by Parental Controls.
My picture is not filling the screen. I have black bars around my picture. o This is due to the aspect ratio. An increa sing am ount of digital TV and movies are presented in wide screen (16:9 ).
• If you are using an antenna: o Press MENU. The on-screen menu opens. o Press < or > to select Channel , then press v to access the Channel menu. o Press ^ or v to select Air/Cable , then press < or > to select Air . o Press ^ or v to select Auto Scan .
If you're getting marginal reception of digital signals, both the pictu re and sound might freeze or brea k up to the point that it's not watchable. If you're really on the fringes—either too far from a tower o r with too man y obstacles in the way—you'll see a blac k scree n that says "No signal.
• Click on Appearance and Themes . • Click Personalization . • Click Display Settings . • Select Monitor 2. • Drag the screen resolution slider to the left to decrease the resolution of your.
o Double-click Display . o In the Display Properties dialog box, clic k on the Settings tab. o Select monitor 2. o Drag the screen resolution slider to the le ft to decrease the resolution of your mon.
10 Can I get an additional remote? o Additional remotes can be purchased from Parts. Please call support at 800 -305-2204, where an agent can tran sfer you to PartSearch. Nothing happens when I push buttons on my remote. o Make sure the TV is plugged in.
デバイスDynex DX-LCD32-09の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Dynex DX-LCD32-09をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはDynex DX-LCD32-09の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Dynex DX-LCD32-09の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Dynex DX-LCD32-09で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Dynex DX-LCD32-09を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はDynex DX-LCD32-09の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Dynex DX-LCD32-09に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちDynex DX-LCD32-09デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。