Hasbroメーカー2 Seriesの使用説明書/サービス説明書
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QUICK BA TTLE Get the action started in 5 easy steps! (Be sure to play a few quick battles before moving on to more advanced play!) Choose any 3 battle fi gures for your squad (save the Emperor for master battles). Line up fi gures about 3 feet apart.
LAST PLA YER WITH A FIGURE ST ANDING WINS! MOVE as many of your fi gures as you want. Y ou can move in any direction, up to the number of “tix” shown on top of the base. 3 After moving, A TT ACK with 2 different fi gures . When a fi gure is knocked over , it’ s defeated and taken out of the game.
Write your name here to keep track of your squad! Check out a demo battle! Go to SPEED (how many tix fi gure can move) A TT ACKTIX CLASS NAME ST AR WARS CLASS ST AR WARS CLASS ST AR WARS POINT V ALUE.
Free move and attack for one of your Captains . Attackback If White NAME OF SPECIAL POWER A TT ACKTIX WINDOW (color changes with every tix) INSTRUCTIONS MASTER BA TTLE Now you’re ready for the ultim.
BA TTLE AREA About 3 feet Now that you’re playing master battles, your battle area should look like this offi cial tournament set-up! If a special power calls a fi gure back into play (from the defeated area or your backups), be sure to grind the fi gure (roll it for ward a few tix) before putting it back in the playing area.
Remember: Always grind your fi gures before putting them into play! Who goes fi rst? For master battles, try this to decide who goes fi rst! Grind a battle fi gure (roll it for ward a few tix) while covering the window on its base. After your opponent calls “red” or “black”, uncover the speed window .
Experience the “healing” powers of this specialized droid! Set pointer to “1”. At the start of each of your turns, twist pointer to the next number .
BA TTLE FIGURES What happens if a fi gure falls out of the playing area? It’ s defeated. What if I accidentally knock over my fi gure with my hand? Stand it back up! What if I accidentally shoot my own fi gure? Bummer . If it falls, it’ s defeated.
Go to attacktix.com for more information! S W 0 1 2 S W 0 2 2 S W 0 3 2 S W 0 4 2 S W 0 5 2 S W 0 6 2 S W 0 7 2 S W 0 8 2 S W 0 9 2 S W 1 0 2 S W 1 1 2 S W 1 2 2 S W 1 3 2 S W 1 4 2 S W 1 5 2 S W 1 6 .
S W 0 1 2 S W 0 2 2 S W 0 3 2 S W 0 4 2 S W 0 5 2 S W 0 6 2 S W 0 7 2 S W 0 8 2 S W 0 9 2 S W 1 0 2 S W 1 1 2 S W 1 2 2 S W 1 3 2 S W 1 4 2 S W 1 5 2 S W 1 6 2 S W 2 5 2 S W 1 8 2 S W 1 9 2 S W 2 0 2 .
S W 0 1 2 S W 0 2 2 S W 0 3 2 S W 0 4 2 S W 0 5 2 S W 0 6 2 S W 0 7 2 S W 0 8 2 S W 0 9 2 S W 1 0 2 S W 1 1 2 S W 1 2 2 S W 1 3 2 S W 1 4 2 S W 1 5 2 S W 1 6 2 S W 2 5 2 S W 1 8 2 S W 1 9 2 S W 2 0 2 .
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Produ ct and colors may vary . © 200 5 Lucas fi lm Lt d. & ® o r TM w here in dicated . All ri ghts re served. ®* an d/or ™* & © 20 05 Hasbr o.
デバイスHasbro 2 Seriesの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Hasbro 2 Seriesをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはHasbro 2 Seriesの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Hasbro 2 Seriesの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Hasbro 2 Seriesで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Hasbro 2 Seriesを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はHasbro 2 Seriesの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Hasbro 2 Seriesに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちHasbro 2 Seriesデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。