Honeywellメーカー6100の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 14
™ Dolphin ® 6100 Mobile Computer with Windows CE ® 5.0 Quick Start Guide.
.
1 Dolphin 6100 Mobile Computer Quic k Star t Guide Out of the Bo x V erify that your car ton contains the f ollowing items: • Dolphin 6100 mobile computer (the terminal) • Main battery pack (3.
2 Dolphin 6100 Bac k P anel Dolphin 6100 Right and Left-Side P anels Speaker Installed Batter y Finger Saddle Hand Strap (with Stylus) Image Engine Window Side Button Memory Card Door Headset Jac k Si.
3 Dolphin 6100 Bottom Connectors Step 1: Install the Main Battery The 6100 is shipped with the batter y pac kaged separate from the unit. T o install the batter y , release the hand strap , remov e the batter y door by turning the pins upward, inser t the batter y with the labels facing upw ard, and replace the batter y door .
4 Step 2: Charge the Batteries Dolphin ter minals ship with both the main battery pack and inter nal backup battery significantly discharged of power . Charge the main batter y pac k with the Dolphin charging cable f or a minimum of 4 or 6 hours depending on your battery before initial use.
5 User Documentation Please ref er to the Dolphin 6100 User’ s Guide, which is a v ailable f or download at www.honeywellaidc.com . A v ailable Dolphin 6100 P eripherals and Accessories Dolphin Home.
6 Japan Telephone: +813-3839-8511 E-mail: aptechsupport@honeywell.com Malaysia Telephone: +603-6201-7020 E-mail: aptechsupport@honeywell.com Online T echnical Assistance Y ou can also access technical assistance online at www.honeywellaidc.com . Pr oduct Service and Repair Honeyw ell Inter national Inc.
7 Asia Pacific Telephone: +852-2511-3050 Fax: +852-2511-3557 E-mail: apservice@honeywell.com Japan Telephone: +813-3839-8511 Fax: +813-3839-8519 E-mail: apservice@honeywell.com Online Pr oduct Ser vice and Repair Assistance Y ou can also access product service and repair assistance online at www.
8 Limited W arranty Honeywell International Inc. ("HII") wa rrants its products and optional accessories to be free from defects in materials and workmanship and to conform to HII’s published specifications applicable to the pro ducts purchased at the time of shipment.
9 The duration of the limited w arranty f or the Dolphin 6100 Seri es is as fo l l ow s : • The duration of the limited warranty for terminals with an integrated imager is one-year. • The duration of the limited warranty for touch screens is one-year.
10.
Disclaimer Honeywell International Inc. (“HII”) reserves the right to make changes in specifications and other information contained in this document without prior notice, and the reader should in all cases consult HII to determine whether any such changes have been made.
Honeywell 700 Visions Drive P.O. Box 208 Skaneateles Falls, NY 13153-0208 61-QS Rev A 7/09.
デバイスHoneywell 6100の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Honeywell 6100をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはHoneywell 6100の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Honeywell 6100の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Honeywell 6100で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Honeywell 6100を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はHoneywell 6100の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Honeywell 6100に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちHoneywell 6100デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。