IBMメーカー221の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 8
Distributed Print Management Services A better way to manage output.
Pursue one more area of optimization Do you know that distributed ofce output accounts for up to 20 percent of total printing costs, which can be as much as 1-3 percent of a company’s total revenue? 1 Make a quick calculation and you can see that savings in this area can be a boon to your operations budget.
Reduce cost through right-sizing Print, copy, fax and scan devices may be scattered all over your company. Without a plan and ongoing management, devices tend to proliferate and pose a serious cost-control challenge, especially if you want to take advantage of electronic document delivery, automated workows, and digital archives.
Achieve the right balance with managed output services DPMS combines expertise, processes, tools, and technology that together help you achieve the optimum output environment – one that balances pro- ductivity, cost and worker satisfaction. The output strategy we recommend will be aligned with your IT strategy.
Distributed Print Management Services At a Glance Base Offering n Initial and periodic consulting/optimization recommendations n Transition management n Hardware n Supplies and supplies management n D.
Plan the work, work the plan Best results generally follow an orderly process. The DPMS team can guide you through the transition to managed output services with a minimum of disruption. We engage you in four phases: assessment, de- sign, implementation, and management.
Proven processes and best practices can enable a smooth, successful transition to InfoPrint DPMS. Let’s work together to optimize your output environment with continuous right-sizing. The InfoPrint Distributed Print Management Services team can help you hold the line against rising costs.
© Cop yr ig ht Inf oP ri nt So lut io ns Com pa ny 20 08 . Al l rig ht s res er v ed. Inf oP ri nt So lut io ns Com pa ny 630 0 Di ago na l High wa y 002 J Bo uld er, Colo ra do 80 301-9270 U.S .A . Pr int ed in th e Uni ted St at es of A mer ic a Se pte mb er 20 08 Ric oh an d the R ico h log o are re gi ste re d tra de mar k s of Ric oh Co.
デバイスIBM 221の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
IBM 221をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはIBM 221の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。IBM 221の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。IBM 221で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
IBM 221を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はIBM 221の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、IBM 221に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちIBM 221デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。