Jascoメーカー19200の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 9
GE Model 19200 www.jascoproducts.com Wireless Portable Chime Installation Instructions for Wireless Portable Door Chime Kit Required Tools: Small flat blade screwdriver , drill, drill bit, and phillips screwdriver.
Battery Release Tab 2. Install 4 C-cell batteries (we recommend Alkaline Batteries) 3. Remove back of wireless push button and install the 12-volt battery (included) as shown below. Chime Tune Setting All wireless chimes may have more than one push button.
and 9=off.) 3. Select the desired chime sound from the table below. Chime Sound Table Position 7 8 9 Westminster ON OFF OFF Ding Dong OFF ON OFF Knock OFF OFF ON Bronze Chime ON ON OFF Cuckoo Clock ON OFF ON Foghorn OFF ON ON Gong ON ON ON ON: Add a jumper to a location OFF: Remove jumper from a location.
Each component has jumpers for setting the house security code: The chime and pushbutton must be set to the same house security code for the combination to operate together. Note : The push button has 3 additional jum pers that are used to set the chime tune that will play.
3. Locate the House Security Code door and screw located on the back of the AC Chime. Remove the screw and take off the door. 4. Locate the chime and pushbu tton jumpers shown below. Push Button Jumpers Chime Jumpers in battery compartment 5. Jumpers 1-6 are used to select 1 of 64 possible home security codes.
b. Replacing the back cover 1. Push buttons are typically mounted at the same height as the door knob or handle (between 36" and 44" above the floor). 2. Before mounting, choose a mounting location that is not farther than 150 feet from the chim e unit location.
Not farther than 150 feet 3. Place the push button where you w ould like to mount it and with the chime as close to its final position as possi ble and test operati on. If it works, mount the button. If it does not work, see TROUBLESHOOTING. 4. Use back cover of push button as a template to mark two screw holes.
7. Press front housin g onto back cover. 8. Test operation. If the chime does not work, see TROUBLESHOOTING. Operation 1. Slide power switch to “High” or “Low” to power the chime. 2. Gently press transmitter button to sound chime. Troubleshooting Chime doesn't work: 1.
For technical support contact Jasco Pr oducts Company at 1-800-654-8483 or www.jascoproducts.com Made in China is a trademark of General Electric Company and is used under license to Jasco Products Company LLC, 311 N.W. 122nd Street, Oklahoma City, OK 73114.
デバイスJasco 19200の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Jasco 19200をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはJasco 19200の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Jasco 19200の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Jasco 19200で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Jasco 19200を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はJasco 19200の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Jasco 19200に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちJasco 19200デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。