Aastra Telecomメーカー480Iの使用説明書/サービス説明書
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VoIP Aastra 480i User Guide University of Calgary Voice Services 2008.
Cont ent s Voicemail ............................................................................................................................ 3 I. Access: From your office ...........................................................................
V oicemail I. Access: F rom y our office 1. Press the VoiceMail so ft key on your phone and it will dial (403) 210-7720 2. When prompted for your password, enter your password o By default your password is the last four dig its of your p hone number plus four zeros.
o Press 0 for the New Messages Folder o Press 1 for the Old Messages Folder o Press 2 Work Messages Folder o Press 3 Family Messages Folder o Press 4 Friends Messages Folder Press 3 advanced options o.
IV. Acc ess: Int erne t 1. Go to https://voicesip.ucalgary.ca/ 2. When asked for the mailbox number, enter your phone number (without the area code or dashes) 3. When prompted for your password, enter your password Please visit http://ucalgary .ca/it/telephone/voicemail/vvm for more information regarding VoIP Voicemail web-based utility.
VIII. Call F o rwar d ing 1. Press th e Options button 2. Using the cursor pad, scroll to Call Forward (option 8) and press the Show soft key 3. Enter the “Call Forward” number destination that y ou want your incoming calls to be forwarded to 4. Select the “Mode” that you want to route your incoming ca lls to 5.
Your phone automatically s ynchronizes the time and date with our Time Server. Changes to these settings are not recommended. III. T one S el ect io n 1. Press the Options button 2. Scroll to Tones (option 3) and press Show soft key a. Select Option 1 to set ring tone i.
hands-free key is pressed Headset/Speaker The first time the hands-free key is pressed the Headset will be activated, the second time, the Speaker will be activated. They will alternate eac h tim e you press the hands-free key is pressed 4. Press done to save your Audio settings VII.
The phone will display the following status messages: Restarting… AASTRA |||||||40% DHCP: Waiting for DHCP ||||||||||||50% Updating Config ||||||||||||||||60% Checking for firmware DO NOT UNPLUG PHO.
デバイスAastra Telecom 480Iの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Aastra Telecom 480Iをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはAastra Telecom 480Iの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Aastra Telecom 480Iの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Aastra Telecom 480Iで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Aastra Telecom 480Iを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はAastra Telecom 480Iの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Aastra Telecom 480Iに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちAastra Telecom 480Iデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。