Kensingtonメーカー3の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 4
Iridio TM 3 Button Optical Mouse Y our new Iridio optical mouse combines incomparably cool looks and incr edibly accurate technology. Three mouse buttons, including one under the scroll wheel, and our awar d- winning MouseWorks ® software can save you time, improve your productivity , and increase your comfort.
Support by T elephone NORTH AMERICA: T echnical support is available by telephone Monday through Friday 7 a.m. to 5 p.m., P .S.T . Call toll-free (US and Canada only) 800-535-4242. EUROPE: In Europe technical support is available by telephone Monday thr ough Friday 09:00 to 21:00, Saturday and Sunday 12:00 to 18:00 (Central Eur opean time).
Installing the MouseW orks Softwar e IMPORT ANT : Until you install the MouseW orks software, your Iridio optical mouse may not work as expected. It will work as a basic mouse as soon as you plug it in, but to make the best use of this device, you should install the software .
F ederal Communications Commission Radio F requency Interference Statement Note: This device has been tested and found to comply with the limits for a Class B digital device, pursuant to Part 15 of the FCC Rules. These limits are designed to provide reasonable protection against harmful interference in a residential installation.
デバイスKensington 3の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Kensington 3をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはKensington 3の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Kensington 3の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Kensington 3で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Kensington 3を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はKensington 3の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Kensington 3に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちKensington 3デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。