AppleメーカーMD103LL/Aの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 16
Important Product Information Guide M a c B o o k P r o.
sure the AC plug or AC power cor d is fully inserted into the power adapter before plugging the adapter int o a power outlet. The power adapter may become very warm during normal use.
openings. Do not spr ay liquid directly on the computer . Do not use aerosol sprays, solvents, or abrasives tha t might damage the nish. Cleaning the MacBook Pro screen To clean your MacBook Pro screen, rst shut down your MacBook Pro and unplug the power adapter .
Apple Hardware T est Y ou can use the Apple Hardware T est (AHT ) application to help determine if there’ s a problem with one of the computer’s componen ts, such as the memory or processor. T o use Apple Hardware T est: Disconnect all external devices from your computer except the pow er adapter .
causing interference to radios, television sets, and other electronic devices. Responsible party (contact for FCC matters only): Apple Inc. Corporate Compliance 1 Innite Loop, MS 91-1EMC Cupertino, CA 950 14 Wireless Radio Use This device is restricted to indoor use when operating in the 5.
Magyar Alulírott, Apple Inc. nyilatkozom, hogy a MacBook Pro megfelel a vonatkozó alap vetõ követelményeknek és az 1999/5/EC irány elv egyéb elõírásainak. Malti Hawnhekk, Apple Inc., jiddikjara li dan MacBook Pro jikkonforma mal-ħtiġijiet essenzjali u ma provvedimenti oħrajn relevanti li hemm d-Dirrettiva 1999/5/EC.
Japan V CCI Class B Sta tement Russia External USB Modem Information When connecting your MacBook Pro to the phone line using an external USB modem, refer to the t elecommunications agency information in the documentation that came with your modem.
China Battery Statement T aiwan Battery Statement Battery Replacement The rechargeable battery should be replaced only by Apple or an Apple Authorized Service Provider . For more information about battery replacement services, go t o: http://www.apple.
the operation of the Apple Product will be uninterrupted or error-free. Apple is not responsible for damage arising from failure to follow instructions relating to the Apple Product’ s use.
(iii) Do-it-yourself (DIY ) parts service. DIY parts service allows you to service your own Apple Product. If DIY par ts service is available in the circumstances , the follo wing process will apply. (a) Service where Apple requires return of the replaced product or part.
OF ALL OTHER WARRANTIES, REMEDIES AND C ONDITIONS, WHETHER ORAL, WRIT TEN, ST ATUT ORY , EXPRESS OR IMPLIED. APPLE DISCLAIMS ALL STA TUTORY AND IMPLIED W ARRANTIES, INCL UDING WITHOUT LIMIT ATION, W A.
an Apple owned retail store (“ Apple Retail”) or AASP , using the information provided below . An Apple representative or AASP will help determine whether your Apple Product requires service and, if it does, will inform you how Apple will provide it.
(c) Apple is not responsible for any labour c osts you incur relating to DIY parts service. Should you require further assistance, contact Apple at the telephone number listed below.
Region/Country of Purchase Address EUROPE, MIDDLE EAST AND AFRICA All Countries Apple Distribution International Hollyhill Industrial Estate Hollyhill, Cork, Republic of Ireland ASIA P ACIFIC Australia; New Zealand; Fiji, Papua New Guinea; Vanuatu Apple Pty.
.
© 20 1 2 Apple Inc. All rights reserved . Apple, the Apple logo, AirP ort Extreme, iP o d, Mac, MacBook, and MagSafe are trademarks of Apple Inc., registered in the U.S. and other countrie s. A pple Store and AppleCare are service marks of Apple Inc.
デバイスApple MD103LL/Aの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Apple MD103LL/Aをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはApple MD103LL/Aの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Apple MD103LL/Aの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Apple MD103LL/Aで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Apple MD103LL/Aを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はApple MD103LL/Aの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Apple MD103LL/Aに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちApple MD103LL/Aデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。