LogitechメーカーHDの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 6
L ogitech HD 200a P o w erline Star ter Kit L ogitech HD 200 P o w erline Adapt er System Requir ements & Support Guide.
3 System Support Guide Contents System Requir ements . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 Pr oduct Information . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 Contact Us . . . . . . . . . . . . .
4 Logit ech HD Powerline P roducts 5 System Support Guide F or More Sof tware & P roduct I nformation Knowledge Base: Brow se Tips & T r icks, F AQs, or access the Knowledge Base at www.L ogitech.com/Support. Customer f orums: forums.Logitech.
6 Logit ech HD Powerline P roducts 7 System Support Guide W ARNING: TO REDUCE THE RISK OF FIRE OR ELEC TRIC SHOCK, DO NOT EXPOSE THE NE TWORK ADAPTER(S) TO RAIN OR MOISTURE. UL Safety: Y our product has been UL tested. It should only be used with other UL listed devices.
8 Logit ech HD Powerline P roducts 9 System Support Guide Logit ech HD Pow erline Net w ork ing Pr oduc ts Limited W arranty Logitech warrants that your L o gitech har dware product shall be free from defects in material and workmanship for one (1) year , beginning from the date of purchase.
ww w .logitech.c om © 2010 Logitech. All rights reserved. L ogitech, the Logitech logo, and other Log itech marks are owned by Logitech and may be registered . All other trademarks are the propert y of their respective owners . Logitech assumes no responsibility for any errors that ma y appear in this manual.
デバイスLogitech HDの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Logitech HDをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはLogitech HDの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Logitech HDの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Logitech HDで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Logitech HDを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はLogitech HDの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Logitech HDに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちLogitech HDデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。