LOREX TechnologyメーカーSC21FD3044の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
DVR FAQ GUIDE Frequently Aske d Questions English Version 1.0 21” FLAT SCREEN CRT/DVR COMBO SC21FD3044-161 Copyright © 2006 LOREX Technology Inc..
FAQ Guide Overview 2 FAQ Guide Overview The following questions are addressed in th is FAQ Guide. 1. What is the correct order for conne cting the SC21FD3044-161 System t o the Router? 2. How many users can be connected to the sy stem at the same time with Remote Access? 3.
FAQ Guide Overview 3 1. Connecting the SC21FD3044- 161 System to the Router What is the correct order for connecting the SC21FD304 4-161 System to the Router? The SC21FD3044-161 System MUST be con nected to the Router before the System is powere d on.
FAQ Guide Overview 4 2. Number of Concurrent Users How many users can be connected to the system at the same time with Remote Access? Only 2 users may be connected at the same time. For remote access, only th e ADMIN (HOST) and one GUEST can be logged in at the same time.
FAQ Guide Overview 5 3. PC Hardware / Software Requirements What PC Hardware and Software are need ed to run the NetViewer applicatio n? To install and use the NetViewer Applicatio n, we recommend the following: Operating System Windows 2000 Windows XP Home Edition Windows XP Professional Processor .
FAQ Guide Overview 6 4. Setting Up Your DDNS Account How do I set up my DDNS account at http://DDNS.strategicvista.net ? Sentinel CCTV offers a free DDNS se rver for use with your System. 3. Complete the Account Information fields with your personal information 1.
FAQ Guide Overview 7 4. Complete the System Information fields as follows: 5. Click the Create New Account link at the bottom of the form to submit your request. 6. Your Account information will be sent to you at the E-mail Address you used in Step 3 .
FAQ Guide Overview 8 5. Adding DDNS Inform ation to the System How do I enter my DDNS info rmation on the System? 4. Once the DDNS Settings have been entere d, the DDNS Status message will change to indicate the connection status: The “ 0,5: Update Successful” status message indicates a successful setup proce dure.
FAQ Guide Overview 9 6. Router Port Forwarding How do I enable Port Forwarding on my Router? You will need to enable port forwarding on your Rout er to allow fo r external communications with your Observation System.
10 7 . Can I view 8 live Cameras at the same time? Is there a way to view all 8 cameras at the sa me time? You cannot view all 8 cameras on one scree n , even though you can view 4 live chan nels and 4 playback channels at the same time, this unit only supports live view on 4 channels at a time.
11 11 . Which Router Ports do I need to forward? I would like to set up remote viewing for my un it - which ports do I nee d to forward on my Router? You have to forward all the ports for remote viewing to work. One port is used for video, another for audio, etc.
It’s all on the web Product Information User Manuals Quick Start Guides Specification Sheets Software Upgrades Firmware Upgrades LOREX Technology Inc.
デバイスLOREX Technology SC21FD3044の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
LOREX Technology SC21FD3044をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはLOREX Technology SC21FD3044の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。LOREX Technology SC21FD3044の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。LOREX Technology SC21FD3044で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
LOREX Technology SC21FD3044を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はLOREX Technology SC21FD3044の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、LOREX Technology SC21FD3044に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちLOREX Technology SC21FD3044デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。