Lucent Technologiesメーカー8405の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 10
1 DEFINITY ® Enterprise Communications Server (ECS) Release 5 8405 V oice T erminal Quick Reference 555-230-737 Comcode 107985533 Refer to th e proce dures on this card to use the featur es on yo ur 8405 vo ice termi nal. The f eatures here are listed in alpha betical o rder .
2 3 Press AD butto n to be pro grammed. 4 Dial o utside n umber , extension, or featu re access code y ou want to s tore (up to 24 digits ). 5 Press . 6 Repea t Steps 3 th rough 5 to program ad dition al buttons . 7 Hang u p. T o place a n AD call 1 Pick up handset or press .
3 T o automatica lly place another c all to an extension that was busy or did n ot answer 1 During ca ll atte mpt, pres s softke y below AutCB (for disp lay u sers) or Press . 2 Hang u p. • Y ou he ar a 3-burs t priority ring when both you and the calle d extensi on are idl e.
4 T o temporarily redirect all ca lls to an ex tension or outs ide num b er 1 Press so ftke y belo w CFr wd (for display use rs) or Press or Dial Call Fo rward acces s code _ ______. 2 Dial e xtensio n or numbe r wher e calls will be se nt. 3 Hang u p.
5 T o add anoth er party to a ca ll (for a total o f up to 6 parti es) 1 Press . 2 Dial n umber of n ew party an d wait for an swer . 3 Pres s agai n . 4 Repea t Steps 1 thro ugh 3 for ad ditional conferenc e conne cti ons. T o add a ca ll you have put on hold to another c all to wh ich you are c onnecte d 1 Press .
6 T o answe r a new call while active on a nother 1 Press . 2 Press c all appea rance of incomi ng call. T o return to hel d call 1 Press c all appea rance of h eld ca ll. T o automatic ally redial th e last numbe r you dialed 1 Press so ftke y belo w Last (for display use rs) or Press or Dial Last Nu mber Di aled acc ess code __ _____ .
7 T o adjust the speakerpho ne to the surroun ding room acous tics 1 While on- hook, pr es s and th en pr e ss . • Y ou he ar a se ries of to nes. T o select a pers onalized ring 1 If yo ur 8405 ha s a button, press and then pres s ; if your 8405 ha s a button, p ress .
8 T o cancel Send All Calls 1 While o n-hook, pre ss softk ey below SAC (for disp lay u sers) or Press or Dial Send All Calls ca ncel cod e _______ . NOTE: All 8405B a nd 840 5D sets ha ve a one-w ay speake r only . If you have a n 8405B Plu s or an 84 05D Plus, y our voice term inal ma y be set for the Speak er or the Spea ke rpho ne f eat ure.
9 3 Adju st spea kerp hon e volum e if necess ary : T o raise th e volum e, press th e right ha lf of the V ol- ume co ntrol butto n labeled ; to lower th e vol- ume, pre ss the le ft half of the V olume contro l button l abeled . T o prevent the other party from hearing you 1 Press .
10 T o test t he lights (on a ll 8405 vo ice termin als) and the displa y (only o n the 8405D a nd 8405D Plus voic e te r mina ls) 1 Press an d hold do wn . • Green T es t ligh t goes on. • Lights go on in tw o sepa rate groups , and, if your term inal has a displ ay , all dis play segments fill in.
デバイスLucent Technologies 8405の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Lucent Technologies 8405をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはLucent Technologies 8405の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Lucent Technologies 8405の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Lucent Technologies 8405で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Lucent Technologies 8405を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はLucent Technologies 8405の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Lucent Technologies 8405に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちLucent Technologies 8405デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。