Lucent TechnologiesメーカーVoice Terminal 8405の使用説明書/サービス説明書
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1 DEFINITY ® Enterprise Communications Server (ECS) Release 5 8405 V oice T erminal Quick Reference 555-230-737 Comcode 107985533 Refer t o the proce dures on this card to use the featu res on yo ur 8405 vo ice te rminal. Th e features here are listed in alpha betica l order .
2 3 Press AD b utton to be programmed. 4 Dial o utside n umber , ex tension, or feature a ccess code y ou want to store (up to 24 dig its). 5 Press . 6 Repea t Steps 3 through 5 to program addition al butto ns. 7 Hang u p. T o plac e an AD ca ll 1 Pick up hands et or press .
3 T o automatica lly place another call to an ex tension that was busy or d id not answ er 1 During call atte mpt, pr ess soft key belo w AutCB (for di splay u sers) or Press . 2 Hang u p. • Y o u hear a 3-b urst priority ring when both you and the calle d extensi on are idle.
4 T o temporarily redirect all ca lls to an ex tension or out s ide num ber 1 Pres s soft ke y belo w CFrwd (for display use r s) or Press or Di al Call Fo rward acc ess code _ ______. 2 Dial e xtensio n or num ber whe re calls will be sent. 3 Hang u p.
5 T o add anoth er party to a call (for a to tal of up to 6 part ies) 1 Press . 2 Dial n umber of n ew party an d wait fo r answer . 3 Pres s agai n. 4 Repea t Steps 1 thro ugh 3 f or addition al confer ence conn ecti ons. T o add a ca ll you have put on ho ld to another c all to wh ich you ar e connecte d 1 Press .
6 T o answe r a new call while active on another 1 Press . 2 Press call ap pearance o f incomi ng ca ll. T o return to hel d call 1 Press c all appea rance o f held ca ll. T o automatic ally redial th e last numbe r you dia led 1 Pres s soft ke y belo w Last (for d ispla y users) or Press or Di al Last Nu mber Di aled acc ess cod e _______ .
7 T o adjust the speak erphone to the surrounding room a coustics 1 Whi le on - hoo k, pr ess and th en pr ess . • Y o u hear a se ries of to nes. T o select a personalize d ring 1 If yo ur 8405 ha s a butt on, press and then press ; if y our 8405 ha s a butto n, press .
8 T o cancel Send All Call s 1 Whil e on-hook , press softk ey below SAC (for di splay u sers) or Press or Di al Send All Calls ca ncel cod e ____ ___. NOTE: All 840 5B and 840 5D sets ha ve a o ne-way spe aker only . If y ou have a n 8405B Plu s or an 84 05D Plus, y our voice terminal may be s et for the Sp eaker or the Spea ke rphone f eat ure.
9 3 Adju st sp ea ker phon e vol ume if nece ssary : T o raise th e volum e, press th e right ha lf of th e V ol- ume co ntrol b utton labe led ; to lowe r the vol- ume, press the le ft half of the V olume c ontrol butto n labeled . T o preve nt the other party from hearing y ou 1 Press .
10 T o test t he lights (on a ll 8405 voice termin als) and the di splay (only o n the 84 05D and 840 5D Plus voi c e te rmin als ) 1 Press an d hold do wn . • Gree n T est ligh t goes on. • Ligh ts go on i n two sepa rate grou ps, and, if you r terminal has a dis play , all dis play segme nts fill in.
デバイスLucent Technologies Voice Terminal 8405の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Lucent Technologies Voice Terminal 8405をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはLucent Technologies Voice Terminal 8405の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Lucent Technologies Voice Terminal 8405の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Lucent Technologies Voice Terminal 8405で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Lucent Technologies Voice Terminal 8405を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はLucent Technologies Voice Terminal 8405の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Lucent Technologies Voice Terminal 8405に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちLucent Technologies Voice Terminal 8405デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。