Marvelメーカー3SBAREの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
Installation Operation and Maintenance Instructions R efrigerated Beverage Center 3SBARE , 6SBARE & 8SBARE MARVEL REFRIGERA TED BEVERA GE CENTER.
Remove P ackaging Y our refrigerated beverage center has been packed for ship- ment with all parts that could be damaged by movement securely fastened.
INST ALLING Y OUR BEVERAGE CENTER 2 Figure 1 Electrical Connection Use nominal 115 VA C, 60 Hz only . DO NO T USE AN EXTENSION CORD . Grounding Method This product is factory equipped with a power supply cord that has a three-pronged, grounded plug.
Start Y our Appliance Y our appliance will start upon initial plug-in. The LED will flash amber upon initial plug-in due to your unit being powered-on at the factory to verify performance and then powered-off.
3SBARE BEVERA GE CENTER FEA TURES 4 Insert Wine Bottles The wine rack roll-out shelf holds four (4) bottles. See Fig- ure 4 for typical wine bottle orientation.
6SBARE BEVERA GE CENTER FEA TURES 5 Insert Wine Bottles The six (6) roll-out shelves each hold eight (8) bottles. See Figure 7 for typical wine bottle spacing . T all bottles should not be loaded on the bottom rack because they may pre- vent the door from closing.
8SBARE BEVERA GE CENTER FEA TURES 6 Insert Wine Bottles The six (6) roll-out shelves each hold eight (8) bottles. See Figure 10 for typical wine bottle spacing . T all bottles should not be loaded on the bottom rack because they may prevent the door from closing.
CARE AND CLEANING OF Y OUR BEVERA GE CENTER Condenser The condenser tubing inside the cabinet does not require frequent cleaning; however , satisfactory cooling depends on adequate ventilation over the coils. Be sure that noth- ing obstructs the required air flow openings in front of the cabinet.
TROUBLESHOO TING Y OUR BEVERA GE CENTER 8 Before Calling for Service Before calling for service, check the troubleshooting table on this page. This table lists possible problems that you can remedy without difficulty to avoid an unnecessary service call.
OBT AINING SERVICE FOR Y OUR BEVERAGE CENTER If Y ou Do Need Service If you do need service, contact your dealer or Marvel Indus- tries. In any correspondence, refer to the model number and serial number of your unit which is located on the upper left hand side of the wall liner .
HOUSEHOLD PRODUCT W ARRANTY 10 Entire Product Limited One Y ear P arts and Labor W arranty Marvel warrants that it will supply all necessary parts and labor to repair or replace in the end user ’s h.
Marvel Industries P .O. Box 997 Richmond, IN 47375-0997 800.428.6644 An AGA Company 41010407 Rev . C 03.03.08 www .lifeluxurymarvel.com All specifications and product designs subject to change without notice.
デバイスMarvel 3SBAREの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Marvel 3SBAREをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはMarvel 3SBAREの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Marvel 3SBAREの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Marvel 3SBAREで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Marvel 3SBAREを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はMarvel 3SBAREの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Marvel 3SBAREに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちMarvel 3SBAREデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。