Marvel Industriesメーカー6SBAREの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
41010407 Rev . B Mar vel Industries P .O. Box 997 Richmond, IN 47375-0997 800.428.6644 www .lifeluxur ymar vel.com All specifications and product designs subject to change without notice. Such revisions do not entitle the buyer to corresponding changes, improvements additions, replacements or compensation for previously purchased products.
NOTES.
E E n n t t i i r r e e P P r r o o d d u u c c t t L L i i m m i i t t e e d d O O n n e e Y Y e e a a r r P P a a r r t t s s a a n n d d L L a a b b o o r r W W a a r r r r a a n n t t y y Mar vel .
If Y ou Do Need Ser vice If you do need ser vice, contact your dealer or the manufacturer . In any correspondence, refer to the model number and serial number of your unit which is located on the upper left hand side of the wall liner . Retain you proof of purchase.
Before Calling for Ser vice Before calling for ser vice, check the trouble- shooting table on this page. This table lists possible problems that you can remedy without difficulty to avoid an unnecessar y ser vice call. TROUBLESHOOTING 7 OPERA TION Star t Y our Appliance Y our appliance will star t upon initial plug-in.
CARE AND CLEANING OF YOUR BEVERAGE CENTER Inser t Wine Bottles The wine rack roll-out shelf holds eight bottles. See figure 4 for typical wine bottle orientation. Wine rack can be located at the middle or bottom part of the cabinet interior . For red wines, place wine shelf at bottom shelf position in the cabinet.
CARE AND CLEANING OF YOUR BEVERAGE CENTER Inser t Wine Bottles The wine rack roll-out shelf holds eight bottles. See figure 4 for typical wine bottle orientation. Wine rack can be located at the middle or bottom part of the cabinet interior . For red wines, place wine shelf at bottom shelf position in the cabinet.
Before Calling for Ser vice Before calling for ser vice, check the trouble- shooting table on this page. This table lists possible problems that you can remedy without difficulty to avoid an unnecessar y ser vice call. TROUBLESHOOTING 7 OPERA TION Star t Y our Appliance Y our appliance will star t upon initial plug-in.
If Y ou Do Need Ser vice If you do need ser vice, contact your dealer or the manufacturer . In any correspondence, refer to the model number and serial number of your unit which is located on the upper left hand side of the wall liner . Retain you proof of purchase.
E E n n t t i i r r e e P P r r o o d d u u c c t t L L i i m m i i t t e e d d O O n n e e Y Y e e a a r r P P a a r r t t s s a a n n d d L L a a b b o o r r W W a a r r r r a a n n t t y y Mar vel .
NOTES.
41010407 Rev . B Mar vel Industries P .O. Box 997 Richmond, IN 47375-0997 800.428.6644 www .lifeluxur ymar vel.com All specifications and product designs subject to change without notice. Such revisions do not entitle the buyer to corresponding changes, improvements additions, replacements or compensation for previously purchased products.
デバイスMarvel Industries 6SBAREの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Marvel Industries 6SBAREをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはMarvel Industries 6SBAREの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Marvel Industries 6SBAREの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Marvel Industries 6SBAREで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Marvel Industries 6SBAREを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はMarvel Industries 6SBAREの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Marvel Industries 6SBAREに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちMarvel Industries 6SBAREデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。