NECメーカーStandard/300の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 11
NECCare TM ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ .
Proprietary Notice and Liability Disclaimer The information disclos ed in this docum ent, in cluding all designs and related materials, is the valuable property of NEC Corporation of America, (“NE CAM”) and/or its licensors.
Contents Introduction ......................................................................................................................... 4 4 4 5 5 5 6 6 6 7 7 8 Warranty Registration .............................................................
Introduction NEC Corporation of A merica, “NECAM”, offers one of the strongest warranty program s in the computer industry. This document will focus on the N ECCare Standard Warran ty Program for the Express5800/300 Series Fault Tolerant Servers. Warranty Registration For efficient service, register your system online at: http://www.
Supplemental Professional Service NECCare Services are designed to reduce risks and protect your IT investment with the NEC Express5800/300 Series Server through warranty and maintenance, implementation/installation and relocation services.
Registered Limited Warranty NEC Corporat ion of America w arrants this Pro duct to b e free from defects in material and work manship, and agrees to repair or replace any part of the enclosed unit that proves defective under these terms and conditi ons.
♦ Accident, misuse, abuse, neglect, fire, water, lightning or other acts of nature, improper storage, unauthorized Product modification, or failure to follow instruc tions suppl ied with the Produc t. ♦ Alteration, repair or attempted repair by anyone not author ized by NEC Corporation of Ameri ca.
NEC Corporation of America may require that you provide th e original bill of sale or receipt as proof of purchase in order to obtain warranty serv ice. Please retain su ch proof of purchase with your r ecords For easy reference, write down your Serial Number here and keep this docume nt in a safe and acce ssible loc ation.
Note: Some states and provin ces do not a llow the exc lusion or limit ation of incidental or consequ ential d amages, so the above limitation or exclusion may not apply to you. Some states do not allow limitations on how long an implied warranty lasts, so the above lim itation may not apply t o you.
NECCare Service.
■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ .
デバイスNEC Standard/300の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
NEC Standard/300をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはNEC Standard/300の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。NEC Standard/300の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。NEC Standard/300で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
NEC Standard/300を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はNEC Standard/300の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、NEC Standard/300に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちNEC Standard/300デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。