NortelメーカーATA 2の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 16
© 2003 Nort el Networks P094162 9 Issue 05 Business Communicatio ns Manager A T A 2 Us er Guide.
.
P0941629 Issue 05 Business Co mmunications Mana ger ATA 2 U ser Guide Contents About Business Communications Manager ATA 2 5 What does ATA 2 do? 5 Feature List 6 Account Code 6 Alter nate L ine 6 Call.
4 Contents Business Communications Manager ATA 2 User Guide P0941629 Issue 05 T ransfer using announce 12 T ransfer using Conference 12 T o T ra nsfer an exter nal call to a c o-worker with a line app.
P0941629 Issue 05 Busine ss Commu nications Mana ger ATA 2 User Gu ide About Business Communicatio ns Manager ATA 2 What does A T A 2 do? Business Communications Manager Analog Terminal Adapter 2 (ATA.
$ Feature List Business Communications Manager ATA 2 User Guide P0941629 Is sue 0 5 Feature List Account Code û¥ß¡ <plus the six digit Account code> while on a call. Allows you to track a call. Alternate Line ûÛ Allows you to switch between your two intercom lines.
P0941629 Issue 05 Busine ss Commu nications Mana ger ATA 2 User Gu ide Callback for Call Par k Alerts you to the external call you parked and that ha s remained unanswered for a set period of time. If your telephone is not in use, callback causes your telephone to ring.
& Feature List Business Communications Manager ATA 2 User Guide P0941629 Is sue 0 5 Conference Hold Allows you to put the two c onferenced parti es on hold. The held cal lers are still conferenced. To put the conference on hold: 1. Press ûÛ to put the two conferenced parties on hold.
Fea ture List ' P0941629 Issue 05 Busine ss Commu nications Mana ger ATA 2 User Gu ide Hold Call (Public) ûÛ Allows you to place an active call on hold and allows it to be picked up from other telephones. When Tones is ON, a held call reminder tone is heard.
Feature L ist Business Communications Manager ATA 2 User Guide P0941629 Is sue 0 5 Priority Call û¥á Allows you to interrupt an internal call in progress on a digital telephone, or make a voice call to a digital telephone on Voice Call Deny or Do Not Disturb.
Fea ture List P0941629 Issue 05 Busine ss Commu nications Mana ger ATA 2 User Gu ide Saved Number Redial û¥ßà Allows you to save an external number while you are on a call or while the c alled telephone is ringing. To automatically redial the saved number: 1.
Feature L ist Business Communications Manager ATA 2 User Guide P0941629 Is sue 0 5 Tr a n s f e r Allows you to transfer a call. To transfer a call you must have an available intercom line. Blind Transfer 1. Press û¥àâ . 2. Press the transfer destination number.
Fea ture List ! P0941629 Issue 05 Busine ss Commu nications Mana ger ATA 2 User Gu ide T r unk Answer from any T elephone û¥¡ââ Allows you to pick up a ringing external call on a line that has been place d into any service mode.
" Data C ommunication Business Communications Manager ATA 2 User Guide P0941629 Is sue 0 5 Data C ommunication This section supplies additional information for u sing Business Communications Manager Analog Terminal Adapter 2 with data communication devices.
P0941629 Issue 05 Busine ss Commu nications Mana ger ATA 2 User Gu ide T roubleshooting for Data Applications If you are having trouble, check the foll owing before calling a repair person: 1. Make sure the data parameters (pa rity, baud) are set correctly.
$ T roubleshoot ing for Data Applications Business Communications Manager ATA 2 User Guide P0941629 Is sue 0 5.
デバイスNortel ATA 2の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Nortel ATA 2をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはNortel ATA 2の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Nortel ATA 2の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Nortel ATA 2で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Nortel ATA 2を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はNortel ATA 2の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Nortel ATA 2に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちNortel ATA 2デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。