AT&TメーカーAnswering Machineの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 15
(Outside Front Cover) A PORTABLE GUIDE TO AUDIX VOICE MESSAGING R (Outside Back Cover) To order additional copies of this document, call: AT&T Customer Information Center USA (800) 432-6600 Canada (800) 255-1242 For more detailed information on AUDIX features, see the AUDIX Feature Descriptions manual (585-305-203).
(Inside Cover) TABLE OF CONTENTS 1 Welcome to AUDIX 1 Listening to Prompts/Getting Help 2 Logging In 2 Leaving AUDIX 3 AUDIX Terms 4 Record (Send) Messages 4 Address/Send Message 4 For Each Indivi.
2 LOGGING IN 1. Dial your AUDIX number and wait for the system to answer. 2. Press (if calling from your ext.). OR Enter your extension and press . 3. Enter your password and press . NOTE: Your AUDIX system may require that you record your own name when you log in the first time.
RECORD MESSAGES 4 record edit address file CONTINUED ON NEXT PAGE PRESS RECORD (SEND) MESSAGES 1. Press 1 . 2. Speak message. Edit – Press 1 to stop/pause. THEN Press 1 to continue. Press 2 3 to play back. Press *D to delete and re-record. (Begin at step 1.
GET MESSAGES 6 listen replay/ forward save/delete CONTINUED ON NEXT PAGE A B C PRESS LISTEN TO MESSAGE 1. Press 2 . 2. Listen to message header. 3. Press 0 and listen to message. Options – Respond, go to step 4. Press 2 3 to play back summary. Press *D to delete and skip to next summary.
8 MULTIPLE PERSONAL GREETINGS — AN OVERVIEW AUDIX allows you to greet callers with a personal message, as an answering machine does. But AUDIX can also allow you to record up to nine different greetings and to play one greeting for all callers or specific greetings for different types of callers (known as call types ).
ADMINISTER GREETINGS 10 record activate D E F PRESS ADMINISTER GREETINGS If you plan to use one greeting for all calls, go to Record a New Greeting . If you plan to distinguish between call types, go to Administer Call Types . ADMINISTER CALL TYPES 1.
12 CONTINUED FROM PAGE 11 CONTINUED ON NEXT PAGE To distinguish between prime-time and out-of-hours calls, press 3 . To remove the prime-time and out-of- hours distinction, press 4 . To use the same greeting for all calls, press 5 . Repeat step 2 until call-type setup is correct.
14 LISTEN TO OR SCAN GREETINGS AUDIX allows you to listen to specific greetings or to scan the status of all greetings using the following easy steps: 1. Press 3 . 2. Press 0 to listen to a specific greeting and enter the greeting number you wish to hear.
16 CONTINUED FROM PAGE 15 Addressee Options – 5. Choose one: Filed & Nondeliverable Messages – To send to a new recipient: — Enter address and press (Repeat for more recipients.) — Press ** to send now. OR — Press * to approve message and access Options Menu.
18 CONTINUED FROM PAGE 17 To add/delete one or more specific entries, press 1 . — Press Y or N to change list status (public/private). — Enter new address/address to delete and press . (Confirm name, and if deleting , press *D .) Repeat for each new recipient/deletion.
SCAN MESSAGES QUICKLY 20 scan messages scan headers P R S PRESS LISTEN TO HEADERS AND / / OR MESSAGES 1. Press 7 . 2. Choose one: Press 1 to scan headers and messages. Press 2 to scan headers only. Press 3 to scan messages only. 3. Make selection and listen.
22 MAILING LISTS _ ______________________________________ _ ______________________________________ _ ______________________________________ _ ______________________________________ _ _________________.
24 INDEX A B C activate call types 10 greeting 11 other existing pers. greetings 12 Activity Menu 1,3,7,10,19,27 address 3,4,5,7,16,17,18,21 address message 4 Administer Greetings 10 Administer Lists .
26 (Back of Fold-Down Menu Panel) YOUR PERSONAL DIRECTORY _ ______________________________________ _ ______________________________________ _ ______________________________________ _ _________________.
デバイスAT&T Answering Machineの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
AT&T Answering Machineをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはAT&T Answering Machineの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。AT&T Answering Machineの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。AT&T Answering Machineで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
AT&T Answering Machineを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はAT&T Answering Machineの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、AT&T Answering Machineに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちAT&T Answering Machineデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。