PlantronicsメーカーCS 60の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 15
1 Thank you for selecting the CS60 DECT™ Wireless Headset System from Plantronics. The CS60 offers wireless, hands-free headset convenience and long range workspace mobility . This user guide provides instructions on the installation and usage of your system.
DIAGRAM KEY 2 HEADSET 9 7 8 11 10 1 17 19 25 24 18 23 20 21 22.
DIAGRAMS 3 BASE UNIT INST ALLING A REPLACEMENT BA TTERY 13 14 16 6 2 3 4 15 12 5.
USAGE INSTRUCTIONS 4 UK DIAGRAM KEY 1 Tx Slide Switch (A-D) 2 Rx Slide Switch (1-4) 3 Speak V olume Adjust UP 4 Speak V olume Adjust DOWN 5 IntelliStand TM Switch ON/OFF 6 Configuration Dial 7 AC P ow.
• Charge the headset battery as described in the Quickstart Guide and User Guide. Do not charge with any other AC power adapter or charger • Do not incinerate, disassemble, bend, crush or short-circuit the battery • Dispose of spent battery promptly and safely in accordance with local regulations.
ADJUSTMENTS 6 PLACING AND RECEIVING A CALL USING THE HANDSET In Handset mode the telephone can be used to make and receive calls in the normal way . OUT OF RANGE WARNING As you walk away from the base unit you will eventually reach the system operating range limit.
2. T o lift the telephone handset from its cradle at your command even when you are away from your desk. The installation of the Handset Lifter ( 17 ) is described in the user guide that is supplied with it. MAKING A CALL USING THE LIFTER Press the T alk Button ( 20 ) on the headset.
TROUBLESHOOTING PROBLEM I plugged everything in but the lights won ’t come on. P ossible Cause Solution No p ow e r Check that the AC P ower A dapter is connected to the base unit. Check that the AC P ow er A dapter is connected to the mains supply .
9 PROBLEM Callers cannot hear me. P ossible Cause Solution Mute is selected Press the mute button once. The audible mute indicator should then stop beeping.
TROUBLESHOOTING 10 PROBLEM Receive sounds distorted. P ossible Cause Solution Listen volume too high If your telephone has a receive volume control, lower on your telephone this until the distortion disappears. If the distortion is still present, lower the listen volume control on the headset.
SUBSCRIPTION SUBSCRIPTION The Headset and Base Unit are supplied subscribed to each other . However if you wish to use a replacement headset with the base unit then the units must be re- subscribed as follows: 1. Return the headset to the Headset Docking Cradle ( 12 ).
ACCESSORIES 12 OPTIONAL P ARTS & ACCESSORIES There are a range of Plantronics accessories designed to enhance the functionality of your CS60 DECT ™ Wireless Headset System. Please contact your Plantronics Supplier for further details. 1. HL10 T elephone Handset Lifter 2.
Plantronics 2 year W arranty and R epair Service 13.
UK • Products under warranty are replaced free of charge. • All units serviced to full production standards using original factory parts. 0800 410014 D • Produkte werden innerhalb der Garantiezeit kostenfrei repariert oder ersetzt. • Der Service erfolgt gemäß den Produktionsstandards unter V erwendung von Originalteilen.
Plantronics 2 year W arranty and R epair Service UK • Products under warranty are replaced free of charge. • All units serviced to full production standards using original factory parts. 0800 410014 D • Produkte werden innerhalb der Garantiezeit kostenfrei repariert oder ersetzt.
デバイスPlantronics CS 60の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Plantronics CS 60をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはPlantronics CS 60の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Plantronics CS 60の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Plantronics CS 60で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Plantronics CS 60を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はPlantronics CS 60の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Plantronics CS 60に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちPlantronics CS 60デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。