PlantronicsメーカーCS50の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
.
0 0 0 Plantronics cs50/60-UsB WIRELESS HEADSET SySTEm USER GUIDE.
3 REGISTER YOUR PRODUCT ONLINE Visit www.plantronics.com/productregistration to register your CS60-USB product online so that we can provide you with the best possible service and technical support.
0 0 4 5 FEATURES Back and side AC charger port Subscription button access hole (paperclip required) Front Charge contacts Headset docking cradle Charge indicator light (red) Status indicator light (gr.
1. Slide headset into charging cradle. 2. Gently press down on the headset to ensure that headset is in correct position. Red charge indicator light on base will illuminate while charging and will go off completely when fully charged.
0 0 8 9 Plantronics PerSono Suite software provides the link between your CS60-USB headset and compatible softphone applications on your computer. PerSono Suite software provides the ability to remotely detect and answer/end a call from your softphone application via the headset call control button.
10 11 To make a call: Press the call control button on the headset. The status indicator lights on both the base and the headset should go on, indicating a successful link. Dial using softphone. To answer a call: Press the call control button on the headset to answer a call.
0 0 ADJUSTING VOLUME, INITIATING FLASH Major Adjust Minor Adjust Rock the headset volume control back and forth to adjust listening volume. To adjust the listen or speak volume of the softphone, please refer to the softphone user documentation.
Rock in one direction for more than 2 seconds Flash Short key press straight in Mute Ascending/descending tones, 2 tones at limit Rock back and forth Listening volum e Action Tone Press straight in an.
• Lower the listen volume on your softphone until the distortion disappears. • If the distortion is still present, lower the listen volume control on the computer. • Adjust volume on headset. See page 12. • Speak volume is too high. Lower the speak volume on your softphone until the noise disappears.
0 The custom battery inside the headset should last 2-3 years. When talk time decreases significantly, you should replace the battery. Call Plantronics at 0800 410 014 to order one. Once you have received it, follow directions below to replace. BATTERY REPLACEMENT Pinch both sides of the battery cover and lift to remove.
0 © 2006 Plantronics, Inc. All rights reserved. Plantronics, the logo design, CS60, PerSono Suite and Sound Innovation are trademarks or registered trademarks of Plantronics, Inc. Microsoft and Windows are either registered trademarks or trademarks of Microsoft Corporation in the United States and/or other countries.
デバイスPlantronics CS50の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Plantronics CS50をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはPlantronics CS50の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Plantronics CS50の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Plantronics CS50で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Plantronics CS50を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はPlantronics CS50の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Plantronics CS50に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちPlantronics CS50デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。