Polycomメーカー3725-22724-003/Aの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
July 2006 3725-22724-003/A Configuring V ideo and Audio Devices for Use with Polycom PVX You can select from a number of differ ent audio and video inpu t devices to use with your Polycom® PVX™ applic ation, version 8.
Selecting Audio and V ideo Devices for Use with Polycom PVX 2 Determining the CPU Load for Y our System Polycom PVX is a CP U-intensive appl ication. It was originall y designed to accommodate the CPU requirements of th ird-party video capture devices, so that the total CPU load results in acce ptable performance.
Selecting Audio and V ideo Devices for Use with Polycom PVX 3 If your device is not listed, you can calculate the CPU load level yourself. T o determine your video input device’ s CPU load: 1. With no other applications running, start Polycom PVX. Make sure that there is no call in progress and that you can see video.
Selecting Audio and V ideo Devices for Use with Polycom PVX 4 Specifying Advanced Video Proper ties To optimize the video from your PVX, you need to correctly specify the PVX video settings. Before you start, you need to know the CPU load level of your video input device.
Selecting Audio and V ideo Devices for Use with Polycom PVX 5 Choosing and Configuring Audio Input Devices Note that some special versions of Polycom PVX provide only the video portion of calls, while other devices hand le audio. This section does not apply to these special video-only ve rsions of Polycom PVX.
Selecting Audio and V ideo Devices for Use with Polycom PVX 6 Suppor ted Headsets These common headsets have been tested with Polycom PVX ver sion 8.0.
Selecting Audio and V ideo Devices for Use with Polycom PVX 7 Configuring Audio Input Devices After you connect your hardware, you need to specify the audio input and output devices in the Polycom PVX application. T o specify the audio devices: 1. From the PVX Main pa ge, select Setup > Audio .
Selecting Audio and V ideo Devices for Use with Polycom PVX 8 Using PVX with the Computer Ca lling Kit for SoundStation2 or SoundStation2W The Computer Calling Kit allows yo u to make calls with PVX using a Pol ycom SoundStation2 or SoundStation2 W phone.
Selecting Audio and V ideo Devices for Use with Polycom PVX 9 T roubleshooting Video Symptom Cause Solution The CPU usage is at or above 95% when PVX is sending video to the far site. This is normal operation. The desktop capture and enco der are busy running to provide the best desktop video qu ality .
Selecting Audio and V ideo Devices for Use with Polycom PVX 10 Audio Symptom Problem Solution Unable to access audio adjustment settings, such as the Microphone Vo l u m e slidebar on the Setup > Audio pag e . These adjustments are not availabl e when the system is in a call.
Selecting Audio and V ideo Devices for Use with Polycom PVX 11 Copyright Information © 2006 Polycom, Inc. All rights reserved. No part of this document may be reproduc ed or transmitted in any form or by any means, electronic or mecha nical, for any purpo se, without the express written permission of Polycom, Inc.
Selecting Audio and V ideo Devices for Use with Polycom PVX 12 Disclaimer This software is provi ded ‘as is’ with no exp licit or impli ed warran ties in respect of its properties, including, but not limited to, correctness and fitness for purpose.
デバイスPolycom 3725-22724-003/Aの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Polycom 3725-22724-003/Aをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはPolycom 3725-22724-003/Aの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Polycom 3725-22724-003/Aの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Polycom 3725-22724-003/Aで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Polycom 3725-22724-003/Aを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はPolycom 3725-22724-003/Aの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Polycom 3725-22724-003/Aに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちPolycom 3725-22724-003/Aデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。