Polycomメーカー500の使用説明書/サービス説明書
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Polycom IP 500/501 User Guide Polycom IP 500/501 User Guide.
Polycom IP 500/501 User Guide Zayo Managed Services IP 500/501 User Guide Page 2 of 13 T able of Contents Table of Conten ts ..... ..... .... ..... ..... .... ..... ....... .... ..... ..... .... ..... ..... .... ..... .... ........ ..... ..... .... ..
Polycom IP 500/501 User Guide Zayo Managed Services IP 500/501 User Guide Page 3 of 13 Introduction The purpose of this document is to inform Zayo Managed Services users on how use the Polycom IP500/501 Phone with their Hosted PBX Service.
Polycom IP 500/501 User Guide Zayo Managed Services IP 500/501 User Guide Page 4 of 13 Document For mat Below is an example of how each feature will be presented and examined in this document.
Polycom IP 500/501 User Guide Zayo Managed Services IP 500/501 User Guide Page 5 of 13 Feature Functionality Account Cod es - Verified Requires a user to enter a unique number that identifies to which account an outbound call should be assigned. Using the Feature 1.
Polycom IP 500/501 User Guide Zayo Managed Services IP 500/501 User Guide Page 6 of 13 Extended Functionali ty A user may use the CONFERENCE Feature Key instead of the soft key. Splitting a Conference Call 1. To split the existing conference call, press the SPLIT soft key.
Polycom IP 500/501 User Guide Zayo Managed Services IP 500/501 User Guide Page 7 of 13 Call Forward Bus y Enable a user to redirect calls to another destination when the user’s line is busy. Normally, a call would be directed to a user’s voicemail.
Polycom IP 500/501 User Guide Zayo Managed Services IP 500/501 User Guide Page 8 of 13 2. Press *88 . 3. Follow the IVR instructions. Call Pickup This feature enables a user to pickup a call that is coming in on another user’s line. The other user’s line must be in the same ‘pickup group’ with the user activating the feature.
Polycom IP 500/501 User Guide Zayo Managed Services IP 500/501 User Guide Page 9 of 13 Using the Feature 1. During the call, press the TRNSFER soft key. This will place the caller on hold and provide dial tone. 2. Enter the transfer NUMBER with the KEYPAD .
Polycom IP 500/501 User Guide Zayo Managed Services IP 500/501 User Guide Page 10 of 13 Using the Feature 1. GO OFF HOOK . 2. Press *70 . You will hear a stutter dial tone then a normal dial tone. 3. Dial the NUMBER of the party you wish to call. Caller ID Blocking Per Call Allow users to block their caller ID on a call-by-call basis.
Polycom IP 500/501 User Guide Zayo Managed Services IP 500/501 User Guide Page 11 of 13 Using the Feature Activate: Using the Phone’s Keys † 1. Press the DO NOT DISTURB button.
Polycom IP 500/501 User Guide Zayo Managed Services IP 500/501 User Guide Page 12 of 13 Last Number Red ial Allow the user to redial the last number dialed with a feature code or a button. Using the Feature 1. Press the REDIAL Feature Key. Extended Functionali ty 1.
Polycom IP 500/501 User Guide Zayo Managed Services IP 500/501 User Guide Page 13 of 13 Speed Dial 8 Allow a user to hit only one button to complete a call. Using the Feature Configure 1. GO OFF HOOK . 2. Press *74 . You will hear a stuttered dial tone then a normal dial tone.
デバイスPolycom 500の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Polycom 500をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはPolycom 500の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Polycom 500の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Polycom 500で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Polycom 500を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はPolycom 500の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Polycom 500に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちPolycom 500デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。