Porter-CableメーカーSOPHO IPC 100の使用説明書/サービス説明書
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System and Display phone User Guide The A dvanced IP-PBX Communica tion Solution .
1 Using Y our Multili ne T elephone… Handsfree Option s - Handsfree lets you place and answer calls b y pressing “SP K” instead of using the hands et. - W ith Automatic Handsfree, you can press the CALL Key without lifting the h andset. Normall y , you have Automatic Handsfre e.
2 For Y our Conv enience An existing Appearance Key cann ot be overwritten wi thout the Appearance Key first being erased. Programmable Func tion Keys (Gen eral Key Code) c an be erased by e ntering S ervice Code 00.
3 For Y our Conv enience Common/Personal Abbreviated Diallin g Bins are numbered as f ollows (by default): 2-digit dialling: C ommon = 00-79, Pe rsonal = 8 0-99, or 3-digit dialling: C ommon = 000-899, Personal = 99 0-919. System programmi ng is required t o allow Group Abbrevi ated Dialling.
4 Placing Calls Pressing CALL key after dialling an e xtension number is also po ssible. Y our call will ring or voice-announce . If you hear ringing, wait f or an answer. If you hear a beep, begin speaking. Dialli ng “1” changes voice/ring mode (where th e destination is an IPC 100 T elephon e).
5 Placing Calls Qu ickly Intercom numbers c an also be st ored under Last Number Redial . A sk your P BC Authorised Supplier for details. Last Number Redia l < Outside/Intercom Calls> LND VOL Redial List The system retains the last 10 numbers dialle d which can be viewed and di alled.
6 If you r cal l doesn’ t go through… Setting Camp On / Callback / T runk Queuing <Camp On> For Intercom Call , when you hear ringing, wait for t he called party to ans wer . For T runk Queui ng, when you he ar Dial T one, begin dialling the tele phone number.
7 If you r cal l doesn’ t go through… Repeat Dialling <Ou tside Call> The system periodically redials th e call. Repeat duration is pro grammable. Ask your PBC Authorised Supplier for details. Y ou should lift the handset when the ca lled party answered.
8 Ans w ering Calls Answering an Inter com Call (Ringing) SPK V oice M ode Extension Ring Mode Extension (V oice) S peak toward your phone Intercom Call Mod e can be set at y our phone as f ollows: “Ring” = CALL + 82 3, “Voice” = CA LL + 821.
9 Hold / T ransferring Calls T ransferring a Call to ano ther Extension If your phone has a DSS or One -T ouch key f or the extension user who is to receive the call, j ust press it instead of “HOLD + E xtension Nu mber” in the operati on above.
10 For more conv enient use… Do Not Disturb (DND) DND/CONF 3 (On - Hook) 2 0 DND : T runk Incomin g Call DND : Intercom Incomi ng Call DND : T runk & Int ercom Incoming C all DND : T ransferred .
Nothing contained in this manual shall be deemed to be, and this manual does not constitute, a warranty of, or representation with respect to, any of the equipm ent cover ed.
Product disposal infor mation For countries in the European U nion For countries in the European Union The symbol depicted here has been affixed to your product in order to inform y ou that electrical and electronic product s should never be disposed of as municipal waste.
デバイスPorter-Cable SOPHO IPC 100の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Porter-Cable SOPHO IPC 100をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはPorter-Cable SOPHO IPC 100の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Porter-Cable SOPHO IPC 100の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Porter-Cable SOPHO IPC 100で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Porter-Cable SOPHO IPC 100を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はPorter-Cable SOPHO IPC 100の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Porter-Cable SOPHO IPC 100に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちPorter-Cable SOPHO IPC 100デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。