AudiovoxメーカーPRO92BTINTの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 6
Model PRO 92BTINT Owner's Manual 'P1f,~ Se- "'l-te4. Transmitter Programming Guide Transmitter Button Functions The transmitters included in the security system kit are pre-programmed at the factory, with button # 1 assigned to channel one only.
These factory programmed settings can be prioritized based on an individual's frequencyof use, (i.e. pressing both buttons simultaneously to activate channel 1 , arm/disarm etc.
6. Move the valet/bypass switch on, then off again. 7. The dash mounted L.E.D. will flash 2 times, and the siren will "chirp" one time, indicating that the system is ready to accept programming for channel 2, or the pulsed ground output for remote trunk release, remote car starter, etc.
BATTERY REPLACEMENT: The transmitter incorporates a small red L.E.D. built into the case. This L.E.D. can be used to indicate battery condition. You will notice a decrease in transmitter range as the battery condition deteriorates. To replace the battery.
L ORDERING ADDITIONAL or REPLACEMENT TRANSMITTERS: Order Form for Additional 2 Button Transmitters Model: PRO 92BTINT IMPORT ANT: Read instructions below and legibly print all required informa- tion. 1. Fill in the following information NAME ADDRESS STATE ZIP CODE CITY DATE PURCHASED WHERE PURCHASED 2.
Audiovox Corporation 150 Marcus Blvd. Hauppauge, N. Y. 11788 Form No.128-4204 128-4204.
デバイスAudiovox PRO92BTINTの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Audiovox PRO92BTINTをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはAudiovox PRO92BTINTの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Audiovox PRO92BTINTの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Audiovox PRO92BTINTで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Audiovox PRO92BTINTを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はAudiovox PRO92BTINTの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Audiovox PRO92BTINTに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちAudiovox PRO92BTINTデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。