Avayaメーカー5601の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 10
IP Office (R3.0) 5601 User Guide 40DHB0002UKFF – Issue 1 (7th February 2005).
Page ii - Contents Contents The 5601 Telephone ............................................................................. 3 Overview of the 5601 .......................................................................................................
The 5601 Telephone Overview of the 5601 - Page 3 The 5601 T elephone Overview of the 5601 This guide covers the use of the Avaya 5601 telephone, running in Key and Lamp mode, on Avaya IP Office telephone system s operating with Level 3.0 software. The diagram below shows the main 5601 telephone features.
Page 4 - Answer a Call Basic Call Handling Features Basic Call Handling Features Answer a Call When a call arrives at your 5601 telephone, you hear a ringing tone and the LED next to the call appearance button flashes. To answer an incoming call: Do one of the following: • If you are not active on another call, answer the call using your handset.
Redial Basic Call Handling Features - Page 5 Redial The Redial (or Last Number Dialed) feature aut omatically redials the last extension or outside number (up to 24 digits) you dialed. To redial the last number that you dialed: 1. Press Redial . Message Your Message lamp turns on when a caller has left a message for you.
Page 6 - Introduction System Features System Features Introduction As well as your phones specific features, y ou can access a number of system features by dialing short codes. These instructions are for the system's default configuration. They assume that you are using the default feature codes (see Default Feature Codes on page 9).
Call Forwarding System Features - Page 7 Call Forwarding Your calls can be forwarded to another extension or an external number either when you are away from your desk (on no answer), when your extension is busy, and all calls (for example when you go on holiday).
Page 8 - Do Not Disturb System Features Do Not Disturb You may choose to receive no calls at all or only those from particular callers on your exceptions list: • To switch Do Not Disturb on (with or without exceptions) dial *08 , to switch it off dial *09 .
Default Feature Codes System Features - Page 9 Default Feature Codes The following are the normal default feature codes available to all users. Your System Administrator may add additional codes for other features and for speed dials. The N where shown, should be replaced by t he appropriate number.
Performance figures and data quoted in this document are typical, and must be specifically confirmed in writing by Avaya before they become applicable to any particular order or contract. The company reserves the right to make alterations or amendments to the detailed specifications at its discretion.
デバイスAvaya 5601の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Avaya 5601をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはAvaya 5601の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Avaya 5601の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Avaya 5601で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Avaya 5601を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はAvaya 5601の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Avaya 5601に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちAvaya 5601デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。