Avayaメーカー9508の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 5
9508 Phone Quick Guide Page 1 Issue 02a (12/19/2011) IP Office IP Office 9508 Telephone Quick Guide Your 9508 Telephone The IP Office supports the 9408 and 9508 telephones. The phone supports 24 programmable call appearance/feature buttons. The labels for these are displayed in the main display and can be controlled by the adjacent buttons.
9508 Phone Quick Guide Page 2 Issue 02a (12/19/2011) IP Office Making Calls If you are not already on a call, just dial the number. The first available appearance button is used for the call. Alternatively, press a specific appearance button in order to make a call using that button.
9508 Phone Quick Guide Page 3 Issue 02a (12/19/2011) IP Office Call Handling Adjust the Call Volume You can adjust the volume of the incoming audio while you are on the call: 1. With the call connected, press the VOLUME key. 2. Use the + plus and – minus keys to adjust the volume.
9508 Phone Quick Guide Page 4 Issue 02a (12/19/2011) IP Office 2. Press Change to change the setting. 3. Press Save to save the setting. Forward Unconditional You may be able to change your forward unconditional settings using the Features menu. 1. Press Features .
9508 Phone Quick Guide Page 5 Issue 02a (12/19/2011) IP Office Voicemail On/Off You can control whether voicemail is used for your unanswered calls. This does not switch off your mailbox; you can still play existing messages and use other functions. 1.
デバイスAvaya 9508の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Avaya 9508をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはAvaya 9508の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Avaya 9508の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Avaya 9508で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Avaya 9508を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はAvaya 9508の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Avaya 9508に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちAvaya 9508デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。