AvocentメーカーPMの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 8
C yclades ® PM Intelligent P ower Distribution Unit Integrated Remote P ower Management and Distribuition.
Fully integrated, error -free power distribution Cyclades PM Intelligent P ower Distribution Unit Challenge In today ’s informa tion age, keeping IT infrast ruct ures fully opera tional while support ing business goals has nev er been more important .
and management from any where, anytime. Decrease IT Operational Costs and Increase IT Productivity Effect iv e out -of- band management reduces IT operational cost s and risks while increasing IT asset and personnel product ivity .
Secure, Reliable Control • Cy clades P M I P D U s inherit t he securit y fea tures of attac hed C y c lades A C S console servers, DS R switc hes or DSVie w 3 management software • A dminist rato.
C yclades PM Connect “On demand” pow er management from a console or K VM session through a user- defined “hot key” Con Intelligent , fle xible ou with built -in safegua graphical in Real- Tim.
IPDU Features ntrol utlet management ards and a simple nterfac e Manage Proact iv ely manage problems with real- time monit oring and ev ent not ification mperature nsor Horizontal Models of up to 10 .
Centralised Administration, Seamless Integration • V iew c onsolida tion and c ontrol of all IT asset s from a single W eb-based int erface using D SV iew 3 software • Integrated ev ent logging an.
Corporate Headquarters 499 1 Corporate Drive, Huntsville, AL 35805 TEL 866.286.2368 F AX 256.430.4030 w w w w w w . . a a v v o o c c e e n n t t . . c c o o m m Avocent, the Avocent logo, The Power of Being There, DSView and DSR are registered trademarks of Avocent Corporation or its affiliates.
デバイスAvocent PMの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Avocent PMをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはAvocent PMの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Avocent PMの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Avocent PMで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Avocent PMを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はAvocent PMの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Avocent PMに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちAvocent PMデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。