SunbeamメーカーWF5900の使用説明書/サービス説明書
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T h e r a p e u t i c s B R I T A ® W a t e r F i l t e r & C h i l l e r Instr uctio n Booklet WF5900 Please read these instructions carefully and retain for future reference.
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C o n t e n t s I m p o r t a n t i n s t r u c t i o n s – r e t a i n f o r f u t u r e u s e . Sunbeam’ s Safety Precautions 2 Features of your BRITA ® Water Filter & Chiller 4 Using your .
2 If you have any concerns regarding the performance and use of your appliance, please visit www .sunbeam.com.au or contact the Sunbeam Consumer Service Line. Ensure the above safety precautions are understood. • This water filter must only be used with municipally treated water .
S u n b e a m ’ s S a f e t y P r e c a u t i o n s SAFETY PRECAUTIONS FOR ALL ELECTRICAL APPLIANCES Sunbeam are very safety conscious when designing and manufacturing consumer products, but it is essential that the product user also exercises care when using an electrical appliance.
4 F ea tu re s of y ou r BR IT A ® W at er F il t er & Ch il le r Memo display 2 litre filtering tank Power on and chilled indicator LED W ater dispenser lever.
5 F ea tu re s of y ou r BR IT A ® W at er F il t er & Ch il le r Lid BRIT A ® Maxtra cartridge 4 litre filtered water tank Filter funnel 1.2 litre chilling reservoir.
6 U s i n g y o u r B R I T A ® W a t e r F i l t e r & C h i l l e r Before using your BRIT A ® Water Filter & Chiller • Remove any packaging and promotional material from the packaging. • Remove the filter cartridge and keep in a safe place.
7 U si n g y ou r B R IT A W at er F il t e r & Ch i l le r c o nt i n ue d Filtering time Please note that on average it will take 5½ minutes to filter 1 litre of water through the BRIT A ® Maxtra cartridge. Using the Memo function It is important to change your filter cartridge regularly to enjoy the benefits of filtered water .
8 H e a d i n g U si n g y ou r B R IT A W at er F il t e r & Ch i l le r c o nt i n ue d • After 8 weeks, all four bars will disappear and a flashing arrow will appear to indicate that the cartridge should be replaced.
9 H e a d i n g C a r e a n d C l e a n i n g H e l p L i n e If you have any additional questions about using the BRITA ® Water Filter & Chiller , please call the Sunbeam help line in Australia on 1800 025 059. In New Zealand, please call 0800 786 232.
Consumer Hotline Australia 1800 025 059 New Zealand 0800 786 232 www .sunbeam.com.au T h e r a p e u t i c s T h e r a p e u t i c s ‘Su nbeam ’, is a regi stered tra dem ark of Sun beam Co rpora tio n. Mad e in Chin a. Due to mino r chang es in des ign or ot herwi se, the prod uct may diff er from the o ne sh own in thi s leafl et.
デバイスSunbeam WF5900の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Sunbeam WF5900をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはSunbeam WF5900の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Sunbeam WF5900の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Sunbeam WF5900で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Sunbeam WF5900を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はSunbeam WF5900の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Sunbeam WF5900に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちSunbeam WF5900デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。