ToshibaメーカーBusiness Telephonesの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
TOSHIBA Business Telephones Helping You Communicate Better IP5000-series Telephone Quick Reference Guide ®.
2 IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 IP5000-Series T elephones A B C E F G J K I H 10 Programmable Feature Buttons 9-Line LCD D L M B E F G J K H I A 20 Programmable Feature Buttons .
IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 3 Legend A. Status LED (message and ringing) B. LCD Display C. Softkeys D. Programmable Feature Buttons E. Message W aiting LED Button F . Microphone LED But ton G . Speaker LED Button H. V olu me I.
4 IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 Personal Preferences T o customize your telephone, you can adjust the foll owing settings. V olume Control T o adjust handset volume During a call, press down Vo l or Vo l . When you hang up, volume returns to default.
IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 5 Backlight On / Off T o change Backlight Settings For the 4-line LCD telephones: 1. Press Hold + 3 + 6 + 9 (simultaneously). 2. Press the Mi c button. 3. Press the Hold button to display the LCD Backlight Setting menu.
6 IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 Quick Reference Features Below is a list of feat ures to help you with ba sic telephone functionality .
IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 7 Caller ID Button T o scroll thr ough a list of numbers that called your telephone The following steps require your telephone to have a programmed feature button for Caller ID. 1. Press the Caller ID button.
8 IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 Call T ransfer Simple T ransfer 1. While on a call, press TRNS s oft key . 2. Dial the extension number and the call is transferre d. If your telephone doesn’t have a display , or if you would like to announce the ca ll 1.
IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 9 Hold 1. T o place a call on Hold, press the Hold button. 2. To return to the held call, press the held line’s button. If you do not return to the held call, it rings back to your phone. If you are busy on another call, you hear two tone bursts.
10 IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 Paging T o make an All Call Page 1. W ith the handset off-hook, press All Call Page . This pages all phones in the All Call Page Group, and may page external speakers (depends on programming).
.
12 IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 T oshiba America Information Syst ems, Inc., T elecommunication Systems Division 9740 Irvine Blvd., Irvine, CA 92618-1697 (949) 583-3700 www .telecom.toshiba.com © 2008~2012 T oshiba America Information Systems, Inc.
デバイスToshiba Business Telephonesの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Toshiba Business Telephonesをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはToshiba Business Telephonesの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Toshiba Business Telephonesの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Toshiba Business Telephonesで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Toshiba Business Telephonesを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はToshiba Business Telephonesの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Toshiba Business Telephonesに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちToshiba Business Telephonesデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。