ToshibaメーカーCTX670の使用説明書/サービス説明書
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STRA T A Unify . Simplify . Communicate. CTX670 TSD.3422 Strata CTX670 Bro v6 2/2/04 5:32 PM Page 1.
One world. One company . One goal of communicating better . And one telephone system that brings it all together . The Strata CT X67 0 unifies, coordinates, and streamlines all your communications with stunning agility and proficiency . Modular in architecture.
Do Anything . The Strata C TX67 0 has a mission: to enable you to connect with customers; promote teamwork; grow when you need, as you need; and do so with a flair for enhancing your bottom line.
A single system that does it all, from transmitting voice and data to fax and video throughout your enterprise. All while reducing your infrastructure, lowering capital expenditure and operational costs, and increasing productivity .
Comprehensive doesn’t have to mean complex. T hat’s the concept behind the Strata CT X67 0. W ith its powerful Automatic Call Distribution (ACD) features, it makes it incredibly simple to optimize call center operations, increase customer satisfaction, and improve efficiency .
W hat good are lots of bells and whistles if employees can’t figure out how to use them? W hich is one reason the Strata CT X67 0 was engineered for simplicity and ease-of-use. An intuitive interface matches the way your employees use the telephone.
From its first day on the job, the Strata C TX67 0 will improve your operational efficiency and your bottom line. It does so through better reporting – putting information about every call at your fingertips. It helps you set employee access rights for long-distance calling.
Y our business is unlike any other. Diff erent needs. Different processes. Different employees. W e’re happy to say we’ve built a telephone system flexible enough to meet your needs. Y ou choose the model. Y ou add in the options. Y ou cus- tomize the features.
E-mail, voice mail, and fax messages are already some of today’s most essential business tools. But the T oshiba Stratagy Unified Messaging system makes them invaluable. The Stratagy system saves time – and your sanity – by giving you access to all of your communications from a single screen.
T oshiba offers many innovative features including Call Answering options, Computer T elephony Integration, Networking options, and more. Call Answering Options: • Automated Attendant Answers and routes incoming calls 24 hours-a- day as an integrated feature of Stratagy voice processing.
• Basic Rate Interface (BRI) Station-side connection provides a low -cost ISDN solution that enables you to connect devices such as a PC, LAN bridge or router , Internet access device, video conference terminal, group IV fax, ISDN telephone, or other devices that benefit from an all-digital transmission link.
T oshiba America Information Systems brings together the expertise and know- how of the company’s Digital Solutions Division, Digital Products Division, and Storage Device Division to create some of.
デバイスToshiba CTX670の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Toshiba CTX670をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはToshiba CTX670の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Toshiba CTX670の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Toshiba CTX670で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Toshiba CTX670を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はToshiba CTX670の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Toshiba CTX670に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちToshiba CTX670デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。