ToshibaメーカーDK40iの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
STRA T A Big Telecommunication Capabilities for Small and Medium Businesses DK 1 4 & DK40i.
Strata DK delivers the scalability you need to assure maximum communication productivity today and as your business grows..
Fle xibility Meets The Changing Needs Of Small Business As a small to medium sized business, your telecommunication needs are diverse. That’s why it’s crucial to have a telecommunication system th.
With Strata DK, you’ll have a unified network for transmitting voice, data and video. This lowers your capital and operational costs and enables you to reap the many benefits of these innovative applications: Integrated Services Digital Network (ISDN) available with DK40i Integrates voice, data, fax and video on one reliable line.
By transmitting all your communication media over one network, you’ll get the most out of your communication system, while saving money and enhancing productivity .
The Strata DK system’s modular “building block” design seamlessly adapts to new technological advancements. As a result, Strata DK’s functionality will grow with your needs. It’s a smart solution for controlling operational costs and increasing productivity.
Solutions Built In Strata DK’s advanced technology also reduces your costs: • Provides valuable information on incoming customer calls and employees’ outgoing call patterns, enabling you to make profit-boosting management decisions. • Simplifies client billing.
Innovative Applications And Benefits *Note: Some feature implementation may require additional auxiliary equipment. Features That Provide Call Answering Options: • Automatic Call Distribution (ACD) — available with DK40i Calls are queued to wait for the next available agent.
Integrated Services Digital Network (ISDN): available with DK40i • Primary Rate Interface (PRI) PRI is used to send and receive voice and/or data calls over the same network. The call-by-call feature saves money by allocating PRI channels on demand for usage of services such as DID, Tie, FX, WATS, 800, etc.
Specifications System F eatures Account Codes Forced Verifiable Voluntary Alarm Sensor Interface*—DK40i only All Call Voice Page Alternate Point Answer Amplified Conference Interface (Optional) Auto.
Override Station Number Display Private CO Line Recalling Station Identification Speed Dial Directory Dialing Station Status Display Timed Reminder Memo Station F eatures Account Code Button Account C.
Toshiba America Information Systems, Inc., Telecommunication Systems Division 9740 Irvine Blvd., Irvine, CA 92618-1697 (949) 583-3700 http://telecom.toshiba.com ©2000 Toshiba America Information Systems, Inc. Printed in U.S.A. Strata is a registered trademark of Toshiba Corporation.
デバイスToshiba DK40iの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Toshiba DK40iをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはToshiba DK40iの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Toshiba DK40iの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Toshiba DK40iで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Toshiba DK40iを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はToshiba DK40iの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Toshiba DK40iに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちToshiba DK40iデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。