ToshibaメーカーIP5000-Seriesの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
TOSHIBA CIX STRATA ® Business Telephones Helping You Communicate Better IP5000-series Telephone Quick Reference Guide TM.
2 Strata CIX IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 05/08 IP5000-Series T elephones A B C E F G J K I H 10 Programmable Feature Buttons 9-Line LCD D L M B E F G J K H I A 20 Programmable Featu.
Strata CIX IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 05/08 3 Legend A. Status LED (message and ringing) B. LCD Display C. Softkeys D. Programmable Feature Buttons E. Message W aiting LED Button F . Microphone LED But ton G . Speaker LED Button H.
4 Strata CIX IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 05/08 Personal Preferences T o customize your telephone, you can adjust the foll owing settings. V olume Control ³ T o adjust handset volume ³ During a call, press down Vo l V or Vo l W . When you hang up, volume returns to default.
Strata CIX IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 05/08 5 Backlight On / Off ³ T o change Backlight Settings For the 4-line LCD telephones: 1. Press Hold + 3 + 6 + 9 (simultaneously). 2. Press the Mi c button. 3. Press the Hold button to display the LCD Backlight Setting menu.
6 Strata CIX IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 05/08 Quick Reference Features Below is a list of feat ures to help you with ba sic telephone functionality . Making a Call Handset 1. T o ma ke a call, lift the handset, then dial the number .
Strata CIX IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 05/08 7 Caller ID Button ³ T o scroll thr ough a list of numbers that called your telephone The following steps require your telephone to have a programmed feature button for Caller ID. 1. Press the Caller ID button.
8 Strata CIX IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 05/08 Call T ransfer ³ Simple T ransfer 1. While on a call, press TRNS s oft key . 2. Dial the extension number and the call is transferre d. ³ If your telephone doesn’t have a display , or if you would like to announce the ca ll 1.
Strata CIX IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 05/08 9 Hold 1. T o place a call on Hold, press the Hold button. 2. To return to the held call, press the held line’s button. If you do not return to the held call, it rings back to your phone.
10 Strata CIX IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 05/08 Speed Dial ³ T o store a S tation Speed Dial Number 1. Dial #9876 . 2. Press Spdial . 3. Enter a Speed Dial Code ( 100~199 ). 4. Enter the number to be stored (32 digits max.). 5. Press Spdial button to store the entry.
.
12 Strata CIX IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 05/08 T oshiba America Information Systems, Inc., T elecommunication Systems Division 9740 Irvine Blvd., Irvine, CA 92618-1697 (949) 583-3700 www .telecom.toshiba.com © 2008 T oshiba America Information Systems, Inc.
デバイスToshiba IP5000-Seriesの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Toshiba IP5000-Seriesをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはToshiba IP5000-Seriesの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Toshiba IP5000-Seriesの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Toshiba IP5000-Seriesで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Toshiba IP5000-Seriesを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はToshiba IP5000-Seriesの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Toshiba IP5000-Seriesに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちToshiba IP5000-Seriesデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。