ToshibaメーカーTOCF#1026の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 6
Page 1 of 6 ToCF#1026 TOSHIBA DVD CLASS ACTION SETTLEMENT CLAIM FORM INSTRUCTIONS THE DEADLINE FOR FILING A CLAIM FORM IS: MAY 1, 2005 1. IT IS IMPORTANT TO READ AND FOLLOW THESE INSTRUCTIONS CAREFULLY. FAILURE TO FOLLOW THE INSTRUCTIONS COULD RESULT IN LOSING BENEFITS TO WHICH YOU WOULD OTHERWISE BE ENTITLED.
Page 2 of 6 ToCF#1026 TOSHIBA DVD CLASS ACTION SETTLEMENT CLAIM FORM THE DEADLINE FOR FILING A CLAIM FORM IS MAY 1, 2005 PLEASE PRINT CLEARLY, SIGN YOUR NAME AT THE BOTTOM OF THIS FORM AND MAIL TO: DVD Player Claims Administrator c/o The Notice Company P.
Page 3 of 6 ToCF#1026 SECTION C: PRIOR ACCOMMODATION OR COMPENSATION Check all categories that apply: ❏ I have never been reimbursed for any firmware upgrades, or been provided with any other relief, for Playback Incompatibilities with my Toshiba DVD Player at Issue.
Page 4 of 6 ToCF#1026 Issue. I am filing this Claim Form because my current address may be different from the address contained in Norman’s Electronics, Inc.’s records. ❏ I paid either Toshiba or a third party service center (other than Norman’s Electronics, Inc.
Page 5 of 6 ToCF#1026 ❏ I have chosen the rebate certificate remedy and have not selected any of the other remedies listed on this Claim Form. ❏ I declare under penalty of perjury that the Toshiba DVD Player At Issue experienced one or more Playback Incompatibilities on or before October 15, 2004.
Page 6 of 6 ToCF#1026 (3) DECLARATION OF CAUSATION ❏ By checking this box, I hereby affirm, under penalty of perjury, that the exclusive and direct reason for my purchase of the non-Toshiba DVD player was the manifestation of Playback Incompatibilities on the Toshiba DVD Player at Issue.
デバイスToshiba TOCF#1026の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Toshiba TOCF#1026をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはToshiba TOCF#1026の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Toshiba TOCF#1026の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Toshiba TOCF#1026で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Toshiba TOCF#1026を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はToshiba TOCF#1026の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Toshiba TOCF#1026に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちToshiba TOCF#1026デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。