WellsメーカーHC-100の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
PRINTED IN UNITED ST A TES OF AMERICA WELLS BLOOMFIELD, LLC 2 ERIK CIRCLE, P . O. Box 280 V erdi, NV 89439 www .wellsbloomfield.com telephone: 775-689-5703 fax: 775-689-5976 IMPORTANT: DO NOT DI SCARD.
223 p/n 303755 O pM CT Ceramic Hotplates Unless otherwise specified, all commercial cooking equipment manufactured by WELLS BLOOMFIELD, LLC is warranted against defects in ma terials and workmanship f.
W A R R A N T Y x i S P E C I F I C A T I O N S 1 FEATURES & OPERATING CONTROLS 2 PRECAUTIONS & GENERAL INFORMATION 3 I N S T A L L A T I O N 4 O P E R A T I O N 5 CLEANING INSTRUCTIONS 6 SPEC.
Ceramic Top Provides smooth, low maintenance heating surface Heating Element Provi des heat for food preparation Note: elements located under ceramic top Hot Surface Indicator Glows whenever ceramic t.
This appliance is intended for use in commercial establishments only. This appliance is intended to prepare food for human consumpti on. No other use is recommended or autho rized by the manufacturer or its agents. Operators of this appliance must be familiar with the a ppliance use, limitations and associated rest rictions .
INST ALLA TION NOTE: DO NOT discard the carton or other packing materials until you have inspected the appliance for hidden damage and tested it for proper operation.
OPERA TION GENERAL OPERATIONAL NOTES Carefully read the description of the hotplate operation on the specification sheet. DO NOT attempt to perform any maintenance or se rvice unless the hotplate is unplugged or disconn ected from electrical power.
CLEANING INSTRUCTIONS PREPARATION Unplug or disconnect hotpl ate from electrical power before cleaning. Allow hotplate to cool completely before cleani ng.
DO NOT use the hotplate surface as a cutting board. DO NOT cook directly on the glass-ceramic surface. Check glass and ceramic cookware to verify suitability for use on hotplates. DO NOT drop cookware onto glass-ceramic cook surface. Carefully place heavy pots and skillets on glass-ceramic cook surface to avoid damage.
TROUBLESHOOTING SYMPTOM Hotplate won’t heat One or more section s won’t heat Hotplate not hot enough Hot surface indicator does not light, or stays on POSSIBLE CAUSE Not plugged in, damaged plug o.
CUST OMER SERVICE DA T A please have this information av ailable if calling for service RESTAURANT ___________ __________________ LOCAT ION _____________ INSTALLATION DATE _____________ ___________ TE.
Genuine Parts Protect - YOU - All - W ays SER VICE TRAINING - QUALITY SERVICE SER VICE TRAINING - QUALITY SERVICE CUSTOMER SA TISF ACTION CUSTOMER SA TISF ACTION Commercial Food Equipment Service Asso.
デバイスWells HC-100の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Wells HC-100をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはWells HC-100の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Wells HC-100の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Wells HC-100で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Wells HC-100を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はWells HC-100の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Wells HC-100に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちWells HC-100デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。