Addonics TechnologiesメーカーRR2035RSDMSの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
T echnical Support If you need any assistance to get your unit functioning properly , please have your product information ready and contact Addonics T echnical Support at: Hours: 8:30 am - 6:00 pm PST Phone: 408-453-6212 Email: http://www .addonics.com/support/query/ v8.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Power Switch System Reset Buzzer Reset LED Display Mini SAS Connector Fans Front Back Pow er Swi tc h: T his is t he swi t ch t o power on devi c es connec t ed t o t he power suppl y .
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ RAID Rack with Port Multiplier Compatibility The redundant power supply provides 500W of power .
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ 1. Be sure the lock on each drive door is in an unlock position. If not, use the key that comes with the Disk Array to unlock the drive door .
H ow t o Rem o ve th e T op C o ver : 1 . Loca te t he 2 screws a t t he back o f t he s t orage rac k 2 . T urn screws coun t erclockwise t o loosen . 3 . Li ft t he t op cover and pull t owards t he rear end o f t he rack . T o M oun t Back t he T op Co ver : 1 .
Th erma l Ma n a g eme n t Car d on th e RA I D Rac k* F an1 to F an8 could be se t ei t her “ EN AB L E” or “D ISAB LE ”. W hen all t he f ans are se t on “D ISAB L E” , t he F an LE D will ha v e no ligh t on . F an Conne ct or s Ov erhea t B uz ze r F loppy P ower Connec t o r A mbien t De t ec t T ermina l T emp .
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Resetting the RAID Mode NOTE: This procedure destroys all RAID data. It should not harm individual drives or their contents; however , creating or running backups of all data is strongly recommended before proceeding.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ BZS Switch (SW1:1): The BZ switch is used to silence the audible alarm buzzer . The OFF position permits the audible alarm, and the ON position silences the audible alarm.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ JBOD Mode (Individual Drives) Number of drives: at least 1 Unit capacity: N.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ RAID 3 (Stripe set with dedicated parity) Number of drives: at least 3 Unit capacity: size of one member times number of members minus one.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Notes about Spare Drives If EZ mode is disabled (SW1:2 ON), all individual drives not configured as array members will be offered to the host adapter as separate units.
www .addonics.com Phone: 408-573-8580 Fax: 408-573-8588 Email: http://www .addonics.com/sales/query/ CONT ACT US.
デバイスAddonics Technologies RR2035RSDMSの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Addonics Technologies RR2035RSDMSをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはAddonics Technologies RR2035RSDMSの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Addonics Technologies RR2035RSDMSの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Addonics Technologies RR2035RSDMSで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Addonics Technologies RR2035RSDMSを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はAddonics Technologies RR2035RSDMSの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Addonics Technologies RR2035RSDMSに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちAddonics Technologies RR2035RSDMSデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。