Addonics TechnologiesメーカーRT93SNDHMSの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 8
T echnical Support If you need any assistance to get your unit functioning properly , please have your product information ready and contact Addonics T echnical Support at: Hours: 8:30 am - 6:00 pm PST Phone: 408-453-6212 Email: http://www .addonics.com/support/query/ v5.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Removing Cover of RAID T ower IX Loosen the 5 screws at the back of the tower for the cover using a Philips screwdriver . Lift the cover and pull slightly toward the rear of the tower to disengage and remove.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Resetting the RAID Mode NOTE: This procedure destroys all RAID data. It should not harm individual drives or their contents; however , creating or running backups of all data is strongly recommended before proceeding.
Setting or Modifying the RAID Mode NOTE: Setting or modifying the RAID mode destroys all data. 1. Follow the procedure for resetting the RAID Mode. 2. Power down the unit and set the dip switch to the desired RAID Mode. 3. While holding the SET button with a ballpoint pen, turn the unit on.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ RAID Mode Switches M2, M1, M0 (SW1:3 – SW1-5) The RAID Mode switches define what type of RAID will be initialized when the unit is powered up while the RAID Mode button is held down.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ RAID 1 or 10 (Mirror set, Stripe of mirror sets) Number of drives: 2 (RAID 1) or 4 (RAID 10). Unit capacity: size of one member (RAID 1) or size of two members (RAID 10).
CLONE mode works the same way as RAID 1, by maintaining a complete copy of the entire set of data on each drive. LARGE (Spanned set) Number of drives: at least 2 Unit capacity: 100% of all drives together regardless of differences in size Spares: no Fault tolerance: cannot withstand the loss of any drives without losing data.
www .addonics.com Phone: 408-573-8580 Fax: 408-573-8588 Email: http://www .addonics.com/sales/query/ CONT ACT US.
デバイスAddonics Technologies RT93SNDHMSの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Addonics Technologies RT93SNDHMSをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはAddonics Technologies RT93SNDHMSの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Addonics Technologies RT93SNDHMSの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Addonics Technologies RT93SNDHMSで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Addonics Technologies RT93SNDHMSを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はAddonics Technologies RT93SNDHMSの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Addonics Technologies RT93SNDHMSに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちAddonics Technologies RT93SNDHMSデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。