ADTRANメーカーIP 650の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 16
Qu ic k Re f erence Guide.
.
T able of Cont ents V oicemail Quick Reference Guide V oicemail Handling Quick Reference Guide Phone Features Quick Reference Guide Personal Phone Manager Quick Reference Guide IP 6 0 1 Phone IP 6 5 0.
4 Log in to V oi cem ail T o log in fro m yo ur own pho ne 1. Pre ss t he M ess ages but ton on you r p hone . 2. Sel ect Conn ect fro m th e grap hic dis play . 3. Ent er y our extens ion, the n pres s # (or simply pre ss # whe n ac cess ing vo icem ail from y our ext ensi on).
Mail box Optio ns Mess age Playb ack Opti ons V oi cemail Handl ing Quick Re ference Guide Forw ardi ng Op tion s Gree ting s Men u Stan dard /Alte rnat e Op tions Defa ult Optio ns Noti fica tion Opti ons Admi nist rativ e Op tion s Name Opt ions Mail box Optio ns Pres s 1 t o lis ten m essag es.
Pla ce a Ca ll Pic k up hands et o r p ress the Sp eake rpho ne but ton. Ent er the des ired numbe r or en ter the num ber on the key pad. Then pres s th e Dial sof t ( key) . Ans wer a C all Pi ck up t he h andset , pr ess the Ans wer sof t key , o r th e Sp eakerp hone but ton.
Dis abl e Fo rwardi ng Pre ss the Forw ard so ft k ey , and the n se lect Disab le . Do Not Dis turb P ress t he D o No t Dist urb but ton to ena ble or d isable Do- Not- Distur b mo de.
Acc ess ing the Pe rsonal Phon e Ma nager Eac h us er o f the NetV ant a 71 00 Sys tem has acc ess to the Per sona l Ph one Ma nage r . This W eb-ba sed Gra phic al U ser Int erfa ce ( GUI) p rovi des access to you r vo icem ail , li sts of rec eive d and dia led calls, acc ount infor mati on and pers ona l se ttin gs.
Pho ne S etti ngs Ena ble Call Fo rwar ding and e nter an extens ion. Th e ph one issues a b rief ton e as a n al ert that t he p hon e ha s be en forw arde d. Ena ble Do Not Dist urb (D ND) for your l ine. Wh en D ND i s e nabl ed, all ca lls go dire ctly to yo ur C all Covera ge l ist .
Ste p 2. Not ificat ion Sche dule Sel ecti ng Q uic k Se tup allows you to set you r v oice mail to no tify you r pr imar y or s econ dary email add res s up on r ece ivin g a voice mes sage dur ing we ekda ys o r week ends . T he e mail ad dres ses mus t fi rst be set in Step 1.
Hel pfu l Hi nts: Ran ges can be add ed i n th e midd le o f a n ex isti ng sche dule to brea k up the t ime. For examp le, to the exis tin g sc hedu le of 8:00 AM to 5:0 0 PM tha t noti fies th e pr imar y a ddre ss, you can add a s econd rang e be tween 12:0 0 P M an d 1: 00 PM tha t sa me d ay tha t no tifi es the sec ond ary emai l a ddre ss.
12 Line/Speed Dial Keys Labels (lines or Speed Dial Ids) appear in the graphic display. Graphic Display Shows information about calls, messages, soft keys, time, date, and other relevant data.
13 Line/Speed Dial Keys Labels (lines or Speed Dial Ids) appear in the graphic display. Graphic Display Shows information about calls, messages, soft keys, time, date, and other relevant data.
Line/Speed Dial Keys Labels (lines or Speed Dial Ids) appear in the graphic display. Graphic Display Shows information about calls, messages, soft keys, time, date, and other relevant data.
Soft Keys Lab els (or c ont ext -se nsi tive funct ion s) a ppe ar in the gr aphic disp lay screen above. Use the soft keys to select from various context- sensitive options. Graphic Display Shows information about calls, messages, soft keys, time, date, and other relevant data.
Ne two rk in g i s now a n int eg ra l p ar t o f ou r c ul tu re, a nd AD TR AN® is po we ri ng ad van ce d net wo rk s a ro und t he wo rl d. Ev er y maj or se rvi ce p rov id er in t he U.
デバイスADTRAN IP 650の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
ADTRAN IP 650をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはADTRAN IP 650の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。ADTRAN IP 650の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。ADTRAN IP 650で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
ADTRAN IP 650を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はADTRAN IP 650の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、ADTRAN IP 650に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちADTRAN IP 650デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。