Capressoメーカー259の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 6
• Opera ting Ins tr uctions • W arranty H 2 O Glass , Cordless Safety W ater K ettle Model #259 Glass.
IMPOR T ANT SAFEGUARDS When using electrical appliances, basic safety precautions should always be taken, including the following: 1. READ ALL INSTRUCTIONS.
H 2 O Glass , Cordless Safety W ater K ettle Glass A Hinged Lid (do not try to remove lid!) B On / Off Switch with blue indicator light C Minimum and Maximum Markings D Stay Cool Handle E Concealed heating element F Power Base with plug and cord storage IMPORT ANT : Handle kettle car efully .
WELCOME TO THE CAPRESSO H2O CORDLESS GLASS KETTLE The Capresso water kettle boils water faster , safer and more energy ef ficiently than your stovetop. W ater heats instantly . When it comes to a boil, it shuts itself off. The Capresso water kettle is easy to operate.
HELPFUL HINTS: • Never try to boil water with the lid open. • Do not leave water standing in the kettle. Discard unused water . • If the kettle is "ON" without water , the kettle will automatically turn off (the blue indicator light will turn off, but the switch will NOT jump back).
LIMITED ONE-YEAR WARRANTY This warranty covers your CAPRESSO machine, model #259 glass water kettle. The model # can be found on the bottom of the kettle or the bottom of the power base. This warranty is in effect for one year fr om the date of the first consumer purchase and is limited to the United States of America.
デバイスCapresso 259の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Capresso 259をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはCapresso 259の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Capresso 259の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Capresso 259で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Capresso 259を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はCapresso 259の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Capresso 259に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちCapresso 259デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。