Casioメーカー5410の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 8
How to Use Y our IP Office 5410/5420 T elephone Performance figures and data quoted in this document are typical, and must be specifically confirmed in writing by Avaya before they become applicable to any particular order or contract. The company reserves the right to make alterations or amendments to the detailed specifications at its discretion.
Function & Soft Key Features Call Handling How to allocate Amin or Admin1 Features to function keys For a complete listing of all IP Office system features and facilities available to you and how to use them, refer to the IP Office 5420 + EU24 User’s Guide or the IP Office 5410 User’s Guide respectively.
3 14 Call Handling Function & Soft Key Features Both Function and Soft Keys can be used to access a range of IP Office System features. Some of these features are default features (e.g. SpDial , Log , Option and Labe l). Others are functions that can only be programmed by your System Administrator.
System Features How to Transfer a call How to create a Conference call Default Feature Codes *00 Cancel All Forwarding *32*N# Call Pick Up Extension *01 Forward Unconditionally On *33*N# Call Queue *0.
5 Using Y our Personal Speed Dials System Features Diverting Calls Do Not Disturb Access your Voicemail You can use the speed dial directory to make a call with the handset on hook or off hook.
Using Y our Personal Speed Dials 11 You can store personal S peed Dial numbers on your T elephone (up to 104 on 5420 and 48 on 5410). 1. Press SpDial and then press Add . If the Speed Dial list is full, you must first delete an entry before adding any new entry.
7 Personalizing Y our T elephone Using the Call Log If your System Administrator has allocated IP Office system features to your Function Keys (see on page 14) you can then personalize their names as follows: 1. Press Label and then press Edit 2. Select the function key whose label you wish to change.
9 Personalizing Y our T elephone Personalizing Y our T elephone Changing the Ring Pattern The Ring Pattern option allows you to choose a personalized ringing pattern for your telephone. Note: If you receive a call while selecting a ring pattern, you are automatically returned to the call handling screen.
デバイスCasio 5410の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Casio 5410をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはCasio 5410の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Casio 5410の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Casio 5410で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Casio 5410を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はCasio 5410の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Casio 5410に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちCasio 5410デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。