Cisco Systemsメーカー7900 Seriesの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 10
CISCO IP Phone Solutions Texarkana ISD Solutions for the Cisco IP Phone User.
Texarkana ISD Quick Refere nce Guide for Cisco Phones ¾ Hold – To place someone on hold, simply answer the phone that is ringing and press Hold. This button is located just under the screen. ¾ Resume – To resume a call, simp ly press Resu me afte r you have placed them on Hold.
¾ Transfer – You can transfer cal ls one of two ways: Announce a Transfer – Press Trans fer, the extension number of the person you are attempting to transfer to, wait until they pick up the phone an d announce…then hit Transfer again to release the call from your phone .
o Missed Calls – Select this option to view calls you may have missed thr oughout the day. o Placed Calls – Select this option to view calls you have placed.
¾ Volume Settings – o Handset – To change the handset Volume, lift the Receiver and press the Volume button until it is at the desired volume. Ma ke sure you save the changes.
¾ Call Forward All – To Forward all of your calls t o a different extension in the di strict, press CallFwdAll and then punch in the extension where you want your phone calls forwarded to. To Fo rward all your calls to VoiceMail, press CallFwdA ll and press your Mess ages button.
o To check Voice Mail from out of district, dial 903- 7936870 and follow the instructions. Remember that your ID is your Extension Number. Call Pickup Groups – To pick up another user’s call that is in your call pickup Group, 1. Get Dial Tone 2. Press the more b utton on the Hot Keys 3.
Muting a Call – You can mute a call so that you can hear the person on the other end, but they can’t he ar you. This is very helpful when you are on hold and don’t wa nt to hold the receiver. To mute a call, simply press Mute down in the bottom right hand corner of the phone.
Corvero Intercom and Paging Services: Step 1 : To access the Corvero Se rvices, press the Services button on your phone. Select Ra pid Broadcast or Option 1. To perform an All – Call, se lect Rapid Announcement…to page 1 person directly, go to step 2 below.
Step 2 : After you have selected Ra pid Broadcast, scroll down or select Option 5. (Corvero In tercom) Type in the extension of the phone you are trying to reach and hit the connect button. After the phone prompt s you that your recipient has been contacted, speak into th e ha ndset with a very clear voice.
デバイスCisco Systems 7900 Seriesの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Cisco Systems 7900 Seriesをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはCisco Systems 7900 Seriesの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Cisco Systems 7900 Seriesの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Cisco Systems 7900 Seriesで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Cisco Systems 7900 Seriesを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はCisco Systems 7900 Seriesの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Cisco Systems 7900 Seriesに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちCisco Systems 7900 Seriesデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。