Cisco SystemsメーカーOL-10189-01の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 10
CH A P T E R 3-1 Cisco Unified CallM anager Assistant User Guide OL-10189-01 3 How to Use the Assistant Console to Handle Calls Y ou can use yo ur mouse and keyboard to place, an swer , transfer , end, and otherwise handle calls from the Assist ant Console.
Chapter 3 How to Use the Assista nt Console to Handle Calls How to Place a Call 3-2 Cisco Unified CallM anager Assistant User Guide OL-10189-01 How to Place a Call T o place a call from the Assistant Console, choose any of the follo wing opt ions: • Click the Dial call co ntrol bu tton.
3-3 Cisco Unified CallM anager Assistant User Guide OL-10189-01 Chapter 3 How to Use the Assistant Conso le to Handle Calls How to Answer a Call How to Answer a Call T o answer a selected call, c hoo se any o f the follo wing options: • Click the Answer call control b utton.
Chapter 3 How to Use the Assista nt Console to Handle Calls How to Put a Call on Hold 3-4 Cisco Unified CallM anager Assistant User Guide OL-10189-01 How to Put a Call on Hold T o put a selected call on hold, choo se one of the follo wing options: • Click the Hold call control button.
3-5 Cisco Unified CallM anager Assistant User Guide OL-10189-01 Chapter 3 How to Use the Assistant Conso le to Handle Calls How to Transfer a Call How to Transfer a Call There are three ways to transf.
Chapter 3 How to Use the Assista nt Console to Handle Calls How to Set up a Conference Call 3-6 Cisco Unified CallM anager Assistant User Guide OL-10189-01 • In the Speed Dials or Direct ory panel, right-click on the l isting to which you want to transfer the call, then choose Consult T ransfer from the pop-up menu.
3-7 Cisco Unified CallM anager Assistant User Guide OL-10189-01 Chapter 3 How to Use the Assistant Conso le to Handle Calls How to Divert a Ca ll to Anot her Number • Click the Conference call cont rol butto n. • Right-click on the call and choose Conference from the pop-up menu.
Chapter 3 How to Use the Assista nt Console to Handle Calls How to Divert a Call to Another Number 3-8 Cisco Unified CallM anager Assistant User Guide OL-10189-01 How to Use Immediate Divert T o di vert a selected call to the Immedi ate Di vert tar get, choose one of the follo wing options: • Click the Immediate Divert call control b utton.
3-9 Cisco Unified CallM anager Assistant User Guide OL-10189-01 Chapter 3 How to Use the Assistant Conso le to Handle Calls How to Send a Call to a Voice Messaging Service Tips • In addition to configuring y our ow n Immediate Di vert tar get, you can do so for you manager .
Chapter 3 How to Use the Assista nt Console to Handle Calls How to Send a Ca ll to a Voice Messaging Service 3-10 Cisco Unified CallM anager Assistant User Guide OL-10189-01 • This feature does not apply to calls th at you have placed or receiv ed on one of your o wn phone lines.
デバイスCisco Systems OL-10189-01の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Cisco Systems OL-10189-01をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはCisco Systems OL-10189-01の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Cisco Systems OL-10189-01の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Cisco Systems OL-10189-01で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Cisco Systems OL-10189-01を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はCisco Systems OL-10189-01の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Cisco Systems OL-10189-01に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちCisco Systems OL-10189-01デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。