Citrix Systemsメーカー4.2の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 6
Citrix Access Gateway 4.2 325-1621 Citrix ® Access Gateway TM Pre-Installation Checklist ..
Copyright and T rademark Notice Use of the product documented in this guide is subject to your prior acceptance of the End User License Agreement. A printable copy of the End User License Agreem ent is included on your product CD-ROM. Information in this document is subject to chan ge without noti ce.
Access Gateway Pre-Installation Checklist Overview This document contains a checklist of th e tasks and planning information you must complete before you install the Access Gateway . Space is provided so that you can check off each task as you complete it.
4 Access Gateway Pre-In stallation Chec klist Client Devices On the Firewall between the Unsecured Network and the DMZ Access Gateway Basic Network Connectivity Access Gateway Operation 1. Ensure client devices mee t the inst allation pr erequisites described i n the Access Gateway Admi nistrator ’s Guide.
Access Gate way Pre-Instal lation Chec klist 5 RADIUS Authentication and Authorization LDAP Authentication and Authorization 7. RADIUS Server IP address an d port. 8. RADIUS Server secret. 9. V endor -Specific Attribute. The default is RADIUS= Standard.
6 Access Gateway Pre-In stallation Chec klist RSA SecureID Authentication T o use an RSA/ACE server for authentication, the re is no information to collect.
デバイスCitrix Systems 4.2の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Citrix Systems 4.2をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはCitrix Systems 4.2の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Citrix Systems 4.2の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Citrix Systems 4.2で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Citrix Systems 4.2を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はCitrix Systems 4.2の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Citrix Systems 4.2に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちCitrix Systems 4.2デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。