ClearOneメーカーMAXAttach IPの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
MAX™ IP Response Point™ USERS MANU AL.
document title CLEARONE P ART NO . 800-158-380 (REVISION 1.0) October 2008 © 2008 CLEARONE. ALL RIGHTS RESERVED. NO P ART OF THIS DOCUMENT MA Y BE REPRO- DUCED IN ANY FORM OR B Y ANY MEANS WITHOUT WRITTEN PERMIS SION FROM CLEARONE. CLEARONE RESERVES SPECIFIC PRIVILEGES.
MAX™ IP Response Point™ 1 Unpack and Setup 1 Keypad F unctions 1 Features 1 The LCD Display 2 Using the phone 2 Make a Call 2 Answer a Call 2 End a Call 2 T urn the Ringer On/Off 2 Adjust Ringer V.
.
1 T echnical Services: 800-283-5936 MAX™ IP RESPONSE POINT™ Users Manual UNP ACK AND SETUP Unpacking information and setup instructions for your MAX IP Response Point product are found in the Quick Start Guide and Administrator’s Guide. KEYP AD FUNCTIONS Button Name Function Hook Press to answer an incoming call.
2 T echnical Services: 800-283-5936 and set up your phone using the Configure Phone Wizard in the Response Point Administrator’s Guide. THE LCD DISPLA Y The LCD display acts as a legend for the various modes, codes and functions of the device. Each function is cov- ered in this manual or the Administrator’s Guide.
3 T echnical Services: 800-283-5936 Dial an Internal Call T o dial an internal company extension using voice dialing: Press the 1. button on the phone. Say the name of a person in your directory (e.g. “Denise Smith”). Y ou can also speak the name of a specific 2.
4 T echnical Services: 800-283-5936 ADDING A NEW PHONE T o add the MAX IP Response Point in Response Point Administrator Launch Response Point Administrator . 1. Connect to the server . • Click 2. Add Phone Ensure the MAX IP Response Point is powered and connected to the network.
5 T echnical Services: 800-283-5936 Highlight the device, click C. Next. Select D . Assign User to Assign or Create a user and click Next. From the list, choose the user you wish to assign to the phone, highlight and click E. OK. T o Create a New User: select • New User and follow the New User wizard.
6 T echnical Services: 800-283-5936 Name the phone, click G. Next. Click H. Finish to complete the process. The MAX IP Response Point is now ready for use with your Response P oint system.
7 T echnical Services: 800-283-5936 APPENDIX : A - COMPLIANCE EUROPEAN COMPLIANCE Conformity of the equipment with the guidelines below is attested by the CE mark.
8 T echnical Services: 800-283-5936 IEC 60950-1: 2001 Safety of Information T echnology Equipment, Including Electrical Business Equipment. RoHS - 2002/95/EC Restrication of the Use of certain Hazardous Substances in Electrical and Electronic Equipment (EEE) & WEEE - 2002/96/EC W aste of Electrical and Electronic Equipment (EEE).
デバイスClearOne MAXAttach IPの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
ClearOne MAXAttach IPをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはClearOne MAXAttach IPの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。ClearOne MAXAttach IPの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。ClearOne MAXAttach IPで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
ClearOne MAXAttach IPを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はClearOne MAXAttach IPの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、ClearOne MAXAttach IPに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちClearOne MAXAttach IPデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。